Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

De rode Leeuw

Gestart door Anja, maart 02, 2021, 20:57:13 PM

Anja

Vannacht had ik een glashelder beeld van een goed gebouwde leeuw met een werkelijk vuurrode vacht en manen!! Hij staat met zijn poten in het ondiepe van een zeer, met zijn kop naar het strand toe.

Voor mezelf geïnterpreteerd als een groot kosmisch bewustzijn die door angst(en) beperkt wordt. Waardoor het moeilijk lijkt om dingen uit handen te geven.

ANJA

Carla

Een leeuw, de Koning van de Jungle.
Leven is soms ook net een jungle, er zijn niet altijd duidelijke paden  :)

Met zijn poten in het water (emoties, leven vanuit gevoel) maar met zijn hoofd naar de aarde (het tastbare).

Associeer jij de kleur rood met angst? Het is ook de kleur waarvoor we stilstaan bij een stoplicht. En ook ook van passie, verlangen en liefde.

Anja

Ik associeer de kleur rood meestal met hele sterke emoties! Ook wel iemands passionele kant genoemd. Daar kan angst bij horen maar dat is zeer zeker niet perse het geval.

Een mooi citaat van je Carla: leven vanuit gevoel maar hoofd naar de aarde (realiteit). Dat lijkt me steeds beter af te gaan ja.

Een leeuw in een droom staat ook voor leidinggevende kwaliteiten, in dit geval steeds meer leiding aan mijn eigen leven! Vooral als die leeuw wat dieper in het water gaat staan :)

ANJA

Carla

Citaat van: Anja op maart 03, 2021, 21:22:49 PM
Een leeuw in een droom staat ook voor leidinggevende kwaliteiten, in dit geval steeds meer leiding aan mijn eigen leven! Vooral als die leeuw wat dieper in het water gaat staan :)

Die is mooi!!