Intenties?

Gestart door Blue Birds, februari 27, 2021, 17:15:45 PM

Blue Birds

Iemand die terug in mijn leven keert is totaal veranderd. Waar hij eerst mij vermoedelijk niet staan zag (bij wijze van spreken)of negeerde is nu totaal van een koude kikker naar rijpere koning gegaan?? Wat is er gebeurd dat hij mij  nu wel genoeg vind en waardevol? Kan ik het geloven of...

Hier draait het om
Aas van pentakels ( euh geen idee wat een pentakels met gevoelens kan hebben wegens dit eerder voor materiele en financiĆ«n staat toch?) Aas is ook een nieuw begin  dacht ik?

Zo begint het
3 van staven
( iets achter laten en vooruitziende blik ? )
De reacties
6 van pentakels
( geen idee )
Het resultaat
De kracht
( ook geen idee )

Anja

Hoi Blue Birds :D

Azen staan inderdaad voor een nieuw begin, in jouw geval (Pentakels Aas) voor een opnieuw op te bouwen fundament.

Kijk naar de toekomst (Staven 3) en zo min mogelijk naar het verleden. Ik krijg sterk het gevoel dat je bezig bent om een hele nieuwe kennissenkring op te bouwen. Is dat nu nog niet zo, dan ga jij dat binnenkort doen denk ik.

Die heer waar jij het nu over hebt, wil denk ik in eerste instantie kennis of een vriend zijn zonder dat daar wat bij komt althans, voor nu/voorlopig. Pentakels 6 zegt mij dat het weleens kan zijn dat hij niet voor liefde naar je toe komt maar voor iets anders. Wil hij op de een of andere manier hulp? Of wil hij jou ergens in betrekken, bijvoorbeeld in een door hem nieuw opgebouwde zaak? Weet je trouwens nog dat ik enige tijd geleden aan jou schreef dat jij een mooi aanbod gaat krijgen?

Zie Kracht (8) ;) Nog los van dat aanbod, waar dit getal wederom naar wijst, denk ik dat jij veel beter in je kracht komt te staan!! Je krijgt ook meer zelfvertrouwen.

Groetjes van ANJA

Blue Birds

Oh ja dat klopt ik herinner mij dit nu weer. Welke legging of vragen kan ik daarover stellen betreft wat voor aanbod dit zou mogelijk kunnen zijn?

Blue Birds

Ik heb bij de vraag 4 kaarten spontaan getrokken

Wat is het mooie aanbod die hij mij zal voorstellen?
Munten 9  munten 5  koningin van de bekers en munten 6

Ik had geen gevoel om meer kaarten te trekken dus hield ik het bij deze 4.

Ik probeer mijn mogelijk antwoord. Met al die munten kan het zijn dat jij Anja gelijk kunt hebben en iets zakelijke opbouwen maar wat zoekt of heb ik in hemelsnaam waardoor hij mij wilt op zakelijk vlak? En wat doet die koningin van bekers daar?

Anja

Beste Blue Birds,

Munten 6 komt ook bij je eerste legging ter tafel, namelijk wat zijn reactie is. Pentakels 6 geeft mij de indruk van een aanbod.
Munten 9 geeft mij dan weer het gevoel dat hij iets heeft bereikt maar het met niemand kan delen. Het lijkt mij dat hij dat in ieder geval denkt. Kan het zijn dat hij bij jou het gevoel heeft dit wel te kunnen delen (Kelken Koningin)?

Blue Birds

Dit klinkt mooi Anja

Maar weet u ik heb al een lange weg afgelegd ( en u kent iets wat mijn weg van toen wij elkaar hier spraken tot nu ) en ik heb iets nu van jah, het klinkt allemaal mooi maar we zien wel. Ik heb moeite om te vertrouwen en mij open te stellen en eerlijk? Natuurlijk vindt ik dit verwarmend om dit te mogen lezen en eens eindelijk positiefs maar ik focus mij op mijn nieuw fundament en hoop indien hij het wel oprecht zou kunnen menen en mij als mogelijk iemand om gelijk in geven en nemen te delen dan gebeurd dit wel met de juiste tijd en een flinke trap onder mijn kont  ;D

Ik hoop alvast dat  jij de warmte van geliefden om je heen voelt en ALTIJD is het zo leerrijk en dankbaar om jou feedback te lezen bij mij en anderen.

Groetjes

Anja

Ten eerste: bedankt voor je open en hartverwarmende reactie!!

Focus je eerst op je eigen fundament, de rest komt op de juiste tijd en ook de juiste manier.

Groetjes van ANJA

Carla

Ik haak even aan bij Blue Birds, want ik vind het ook zo mooi wat jij weet te duiden. Ik lees het altijd graag Anja.

Anja

Lief dat je dit schrijft Carla!  8)