Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

droom

Gestart door mien, september 16, 2004, 23:55:10 PM

mien

hoi,
de laatste tijd droom ik erg intensief over mijn overleden ouders. Heb mijn moeder verloren toen ik 12 was en mijn vader 9 jaar later.
Ben nu 38.
In mijn dromen zijn zij erg lief en zien er gelukkig uit.Ik ben dan zo blij ze te zien.Ik neem nooit afscheid van ze maar wordt huilend wakker en mis ze dan ook heel erg.
Deze dromen heb ik ongeveer 1xper week.
Hebben ze een betekenis?

Groetjes, Micky

huntres

miss een beetje voorspelbaar, maar je mist ze heel erg??

mijn moeder is ook overleden toen ik +/- 12 was, en heb ook nog wel eens over haar gedroomd...

heb je de dood van jou ouders goed kunnen verwerken, op je +/- 21ste geen ouders meer hebben is niet nx!!!

ook denk ik dat ze in je droom tegen jou zeggen, dat ze je niet vergeten zijn en ze je ook niet in de steek laten (jullie nemen geen afscheid)

palomino

Hoi Micky,

Ik denk zeker dat deze droom een betekenis heeft...
Je ouders komen je in je droom bezoeken om je te laten weten dat het heel goed met ze gaat op de plek waar ze zich nu bevinden en dat ze erg gelukkig zijn.
Probeer je ook te realiseren hoe fijn het is dat ze weer bij elkaar zijn,elkaar weer gevonden hebben... :)
Je zegt ook dat ze erg lief zijn in je droom,daarmee willen ze je duidelijk maken dat ze altijd van je zullen blijven houden,al zijn jullie niet meer in de zelfde wereld.
Jullie nemen geen afscheid van elkaar en daarmee willen je ouders je vertellen dat ze eigenlijk altijd aanwezig zijn,je altijd bij zullen staan en over je zullen waken...
Mijn vader overleed toen ik negen jaar was,(nu ben ik 44) en ik moet toegeven dat ik best jaloers op jou ben omdat jij wekelijkse bezoekjes krijgt...bij mij komt dat aanzienlijk minder voor... :-\
Ik begrijp heel goed dat je verdrietig wordt en moet huilen als je wakker wordt en je realiseert dat het 'slechts' een droom was en dat je ze dan heel erg mist... :'(
Misschien zit je momenteel in een wat moeilijke periode en komen je vader en je moeder nu zo vaak langs om je ervan te overtuigen dat ze je bij willen staan, steunen
en nooit zullen stoppen met van je te houden.
Liefs Palomino

mien

Hoi Huntres en Palomino,

Bedankt voor jullie reacties....deed en doet me goed.
Palomino vertelde eigenlijk hetgeen ik wel wist maar nu een ander dit ook zegt is het voor mij zoveel duidelijker...

Micky