Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

maîtresse film

Gestart door Fransisca, februari 17, 2021, 11:11:53 AM

Fransisca

Kan iemand mee kijken naar deze droom?

Ik kom binnen in de woonkamer. Mijn partner zit in de fauteuil op afstand van de Tv. Ik zie dat er een film bezig is waarin zijn maîtresse meespeelt. In de film is ze een heel mooie vrouw (in het echt helemaal niet) Ze kijk mij aan (ineens is het een interactief beeld) en ze lacht alsof ze iets overwonnen heeft. Ik pak de afstandsbediening en zeg, ik wil deze film niet zien.
Mijn man zegt, mijn kamergenoot gaat daar niet mee akkoord gaan. Dat blijkt een Arabische man te zijn, die ook binnen komt en mij bij mijn keel grijpt. Ik vlucht naar de keuken. Mijn man doet niets, blijft in zijn fauteuil zitten. Ik ben bang, verloren en huil.

Het echte verhaal is dat mijn man jaren vreemd gaat maar de laatste 3 jaar met een koppel afspreekt om seks te hebben. Het ging over de vrouw van dit koppel. Hij zou met hen gebroken hebben maar heeft onlangs tegen iemand verteld dat hij opnieuw contact met hen gaat opnemen. Mijn man en ik wonen sinds 2 weken niet meer samen en gaan scheiden. Maar het valt me zwaar.

Anja

Beste Fransisca,

Allereerst wil ik je heel veel kracht toewensen om deze situatie zo goed mogelijk te kunnen dragen!

Om maar met het allerlaatste te beginnen: Mijn man en ik wonen sinds twee weken niet meer samen en gaan scheiden maar het valt me zwaar!
Juist dáár gaat jouw droom over! (Op afstand) naar de tv kijken zegt (is mijn ervaring tenminste) iets over het wel/niet accepteren van de werkelijkheid! Omdat jij die film niet wil zien, denk ik dus dat het in dit geval om het niet kunnen accepteren gaat.

Een allochtoon iemand in een droom, staat voor iets of iemand wat/die (sterk) anders is dan de werkelijkheid. Omdat het hier duidelijk over seks gaat, denk ik dat het hier om iets afwijkends op seksueel gebied gaat, mogelijk gaat het om iets waar jij (nog) niets vanaf weet. Iets wat hij niet wil weten voor jou en bang is dat jij daar achter gaat komen.

Ik ben bang dat die maîtresse hier ook niet zonder kleerscheuren vanaf komt. Zomaar een gevoel van me!

Sterkte,

Anja

Fransisca

Dankjewel Anja. Ja mijn man heeft volgens mij een seksverslaving die hij elders beleeft en niet bij mij. Dit is al heel lang aan de gang. En ik kan het inderdaad echt niet accepteren. Ook dat we na een zeer goed huwelijk (uitgenomen zijn probleem) uit elkaar moeten gaan. Maar het moet. Dank je voor je steun.

Anja

:(

Heel veel sterkte Fransisca!!