Wachten op een vliegtuig

Gestart door Anja, februari 05, 2021, 22:39:52 PM

Anja

Ik ben in een verzorgingshuis, wat er een beetje ouderwets uitziet. Ik werk daar als schoonmaker.

Een onbekende vrouw wil in mijn handtas kijken. Ik doe wat zij vraagt en zij maakt de opmerking dat zij mijn tas vuil vindt. Ook ik constateer dat er wat zand in mijn handtas zit. Ik heb nog niet alles uit die tas gehaald maar ik vind het wel goed zo en doe hetgeen ik er wel heb uitgehaald meteen weer in.

Enige tijd later moet ik naar buiten, wachten op een vliegtuig, samen met nog een massa mensen. Ik voel dat ie komt maar kan niet inschatten wanneer.

Omdat ik deze droom gevoelsmatig wat ingewikkeld vind om te interpreteren, heb ik er maar een kleine legging met tarotkaarten aan gewaagd! Zie Tarot Kaartleggingen!

ANJA

Carla

Het is zeker een complexe droom om te interpreteren. Die legging die je hebt gedaan vind ik mooi en erbij passend.

Het verzorgingshuis waar jij werkt doet mij denken aan een situatie waarin je steeds voor anderen bezig bent. De onbekende vrouw laat je dan ook zien dat je ook aandacht voor je eigen behoeften moet hebben (er zit ook 'vuil' in je eigen tas).

Het wachten op een vliegtuig, een vervoermiddel wat vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gaat, zou aan kunnen geven dat je ergens klaar voor bent, of mee bent. Je weet dat de tijd daar is, je kunt het voelen, maar helemaal precies inschatten lukt nog niet.

Anja

Hoi Carla,

Dank je voor je zeer mooie en ook passende feedback op mijn droom. Dit is zeker een mooie aanvulling!