Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Onthoofding

Gestart door Anja, januari 23, 2021, 22:20:04 PM

Anja

Ik ben bij een stel wat ik ken. De man in kwestie dwingt mij tot seks. Dat wil zeggen: we liggen vrij snel met elkaar op de bank te zoenen, ik zie dat onze kleren aan blijven. Dan zie ik de vrouw van de man. Ik lijk een signaal aan te geven over mij en haar man en zij lijkt het op haar beurt weer niet op te pakken. Dan zie ik ineens dat ze onthoofd is. Alleen haar hoofd staat op het aanrecht.

Mijn indruk: de vrouw van de man is druk met zorgen voor hem. Ze weet best dat hij een flirt is (is in het echt ook zo!) maar ze lijkt dit te negeren. En/of ze heeft het gevoel dat ze genegeerd wordt en/of ze doet afstand van hem. Als dat laatste zo is dan snap ik denk ik wel waarom.

ANJA

Carla

In 1e instantie lijkt het om die man te gaan, zou je denken. Maar wat je droomt ben je zelf (toch?) en ik denk dat de onthoofde vrouw hier een veel grotere rol speelt.

Stereotiep wordt verstand vaak als een mannelijke eigenschap gezien en gevoel als vrouwelijk. De man dwingt je tot iets, ik zou zeggen je hoofd neemt de leiding, en ook al geef je (je)zelf een hint, het hoofd lijkt het niet op te pikken.

Mijn associatie (maar de jouwe kan natuurlijk héél anders zijn!) is dat je op moet passen dat je je gevoelens niet onder laat sneeuwen door je verstand, dat daar nog (wat meer?) een balans in gevonden moet worden..

Anja

Hey Carla,

Wát een aangename verrassing zo op de late avond!!

Jouw boodschap: ik moet mijn verstand (gaan ;D) gebruiken, de leiding nemen! Een hele straffe conclusie! Uit haast alle kaarten/kaartleggingen van vorig jaar, bleek ook al dat ik de leiding moet gaan nemen!! Maar dat er inderdaad nog wel iets is wat ontbreekt waardoor het leidingnemen niet tot stand komt.

Ook straf dat ik vanaf 2021 al meer dan eens over dwang droom. Op zeker dat dit OOK hier mee te maken heeft maar nu nog op zoek naar dat ontbrekende puzzelstukje!
Ik denk in ieder geval wel dat die man mij een spiegel voorhoudt! Namelijk dat ik mijn ondernemende kantje veel meer moet gaan ontwikkelen. Dit kantje van mij is lang genoeg te weinig gebruikt geweest!

ANJA

Carla

Je verstand moet ahw wat meer gaan samenwerken met je gevoel/intuïtie. Niet zozeer de leiding nemen, maar vooral samenwerking en balans zoeken, is mijn gedachte  :-*