Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Slang "

Gestart door frommeltje, januari 19, 2021, 13:49:24 PM

frommeltje

Hallo allemaal,

Het is al heel lang geleden dat ik hier een droom heb neergezet, dus bij deze wil ik er weer even 1 delen.
In de hoop dat iemand me een beetje uitleg kan geven.

Mijn droom:
Ik ben in de woonkamer, in de kamer staat een pilaar waar ik naartoe loop.
De pilaar komt ongeveer tot mijn middel.
Langs de pilaar, rechts van mij, komt een oranje slang omhoog. Er staan nog wat meer mensen in de kamer (weet niet meer wie), maar hun schrikken van de slang.
Ik aai de slang over zijn hoofdje en ineens verandert de kop van de slang in de kop van een goldenretriever. ???
Het lijf behoud de vorm van de slang, maar heeft wel de haren van de hond.
Ik vind hem heel lief en ben er ook niet bang voor.

Nou hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
Alvast bedankt, groetjes frommeltje. :)

Anja

Oranje in combinatie met de slang, geeft mij het gevoel van toekomstige intense ervaringen op het gebied van liefde, trouw en kameraadschap! Iets in mij zegt me ook dat jij met een of meer mensen zal omgaan waar jouw omgeving het niet mee eens is.

ANJA

frommeltje

Hoi Anja,

Bedankt voor je reactie!
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hierop moet reageren  :-\.
" Mensen waar ik mee om zal gaan waar de omgeving het niet mee eens is???? "  Geen idee....
Maar wie weet moet dat nog komen.

Bedankt voor je moeite, groetjes frommeltje. :)

Als er nog meer mensen een poging willen wagen, graag....

Gitte

Citaat van: frommeltje op januari 19, 2021, 13:49:24 PM
Hallo allemaal,

Het is al heel lang geleden dat ik hier een droom heb neergezet, dus bij deze wil ik er weer even 1 delen.
In de hoop dat iemand me een beetje uitleg kan geven.

Mijn droom:
Ik ben in de woonkamer, in de kamer staat een pilaar waar ik naartoe loop.
De pilaar komt ongeveer tot mijn middel.
Langs de pilaar, rechts van mij, komt een oranje slang omhoog. Er staan nog wat meer mensen in de kamer (weet niet meer wie), maar hun schrikken van de slang.
Ik aai de slang over zijn hoofdje en ineens verandert de kop van de slang in de kop van een goldenretriever. ???
Het lijf behoud de vorm van de slang, maar heeft wel de haren van de hond.
Ik vind hem heel lief en ben er ook niet bang voor.

Nou hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
Alvast bedankt, groetjes frommeltje. :)

Een woonkamer is voor mij iets van je "eigen huis"  eigen lichaam.
Een pilaar is wel mooi maar ook een obstakel, zeker als hij enkel tot aan je middel komt. (je ziet hem niet van ver staan, je loopt er bijna op voor je het kan zien)
Oranje= de kleur van vreugde, warmte enz...
Hond is een vriend
slang is eerder een vijand.

Iets in mij frommeltje zegt dat jij openstaat (je aaide) voor vriendschappen (hond) maar ook ergens bang bent om bedrogen uit te komen. (slang) Jij wenst ten alle tijden vriendelijk te blijven.
Je moet er al bijna oplopen voor je merkt dat er een "adder" te bespeuren valt. Je ziet het niet van ver aankomen.
Ook denk ik dat de kans groot is dat er in jouw vriendenkring (hond) iemand niet te betrouwen is. In alle bochten kan kruipen als vriend maar zo vals is als een slang. Iemand die jou op een dwaalspoor zet of zal zetten.

Anja

En helaas, helaas komt dit vaak pas (veel) later uit!

Gitte

Helemaal waar Anja!
Dank je wel voor de aanvulling.
Men ziet het niet want het is toch een vriend(in) maar vaak wil je het ook niet zien.
Het past niet in je leefwereld zoals een pilaar niet midden in een woonkamer staat.

frommeltje

Hoi Anja en Gitte,

Bedankt voor jullie uitleg.
Wat jij beschrijft Gitte, daar zit zeker een kern van waarheid in.
Mooi wat jullie allemaal zien in een droom.

Ik ben inderdaad wel iemand die altijd vriendelijk blijft en misschien wel te goed van vertrouwen is.
Ik kan zo ook niemand bedenken die het niet goed met me voor heeft.
Maar het is toch een mooie waarschuwing.....bedankt hiervoor!!! :)

Groetjes Frommeltje.