Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Halflang rood haar

Gestart door Anja, januari 08, 2021, 20:17:14 PM

Anja

Ik zie een onbekende vrouw met halflang rood haar. Zij wordt achtervolgd door een voor mij onbekende man, die haar tot seksuele omgang dwingt. Niet veel later zie ik dat zij dit ook met hem gehad heeft. Als ze wakker wordt dan lijkt ze erg te schrikken maar dan draait ze zich van hem af en slaapt ze weer verder.


Rood haar staat voor verandering maar ook voor een fel temperament, misschien zelfs gevaarlijk. Al ga ik niet meteen  van dat laatste uit.
Ik ga wel uit van iemand die op een hele intieme manier met haar wil communiceren. Wat heeft die vrouw wat die man niet heeft en absoluut in zichzelf mist?

Carla

Het eerste wat in mij opkomt als ik jouw vraag lees is zelfrespect. Ze schrikt, maar ze laat het ook van zich afglijden.

Anja

Dus Carla, als ik jouw feedback lees, begrijp ik dat ik die eigenschappen van de onbekende vrouw meer moet gaan ontwikkelen. Weliswaar schrik maar daarna weer van me af laten glijden.

Begrijp ik jou goed? Ik denk het wel maar wil het even zeker weten.

Dank je!!


ANJA

Carla

Hoi Anja,

Ik gaf je slechts mijn spontane associatie, maar het is sowieso geen slecht idee om anderen niet teveel macht te geven. Seksuele omgang tegen je zin is natuurlijk iets wat heel erg een grens over gaat, en het kan in je droom een synoniem zijn voor een situatie waarin de woorden van een ander je 'veel te diep raken'. In zo'n geval is het zeker goed om -net als de vrouw in je droom- dat bij de ander te laten en verder te gaan met wat jij zelf aan het doen bent. Of hoe jij zelf in het leven staat.

Bedenk je maar dat je het nooit voor iedereen goed kunt doen. Het enige wat belangrijk is, is dat je 100% achter je eigen acties kunt staan, en zijn anderen het daar niet mee eens, jammer dan  :-*

Anja