Beste Geert,
Gelet op de uitgangspositie Staven 10, denk ik dat ze heel onzeker is als het op vaste verbintenissen aan komt. Jij schrijft dat jullie eerst veel te snel zijn gegaan, waarna de relatie gestrand is maar wat ik veel te snel??? Wat ik dan weer haaks op haar gedrag of mijn interpretatie staat, is dat er nu wel weer intensief contact is. Kan het zijn dat ze afhaakt zodra het op samenwonen of vaker een paar dagen bij je zijn aan komt??
Staven 10 ook nog in combinatie met De Ster, geeft mij het gevoel dat ze weinig zelfvertrouwen heeft, in dit geval dus een gebrek aan vertrouwen om jullie relatie in stand te houden. Ze lijkt mij ergens bang voor maar durft dit op de een of andere manier niet te bespreken. Zo lijkt het mij hoor maar of dat zo is kan alleen jij beoordelen.
Kelken 7: is ze in het verleden vaker bedrogen? Geeft mij ook het gevoel van bindingsproblemen, voortkomend uit het feit dat ze moeite heeft met keuzes maken. Heeft zij dat, niet alleen met relatie maar met meer dingen?
Spelen angst voor financiële tekorten en/of angst dat jij niet goed voor haar zal zorgen mogelijk een rol bij haar (Pentakels Ridder)? Bijvoorbeeld dat ze van jou niet naar de dokter mag of zo (omdat je dit mogelijk te duur zal vinden)?
Ik zie dat je huidige relatie met haar voorlopig nog wel zo blijft. Dat gevoel heb ik althans sterk maar dat jij op een gegeven moment toch meer geborgenheid/zekerheid wil van haar.
Gelet op de kaartcombinatie van 6 en 10, denk ik dat je een lange, zeer geduldige weg met haar hebt te gaan, wil dit op nog meer nabijheid (bijv. samenwonen) uitdraaien.
Omdat er nogal wat hofkaarten in de legging zijn, denk ik ook dat zij nog e. e. a. voor zichzelf af te sluiten heeft.
ANJA