Mijn jaarkaart voor 2021

Gestart door Anja, december 31, 2020, 16:25:03 PM

Anja

KELKEN 7!

Welke verrassingen staan mij te wachten?  8)

klaproos1945

Carla

Als ik 'm laat berekenen op https://www.catharinaweb.nl/tarot/jaarkaart.htm heb ik de Kluizenaar met de Maan als hulpkaart.

En als ik nu een kaart trek is het De Dood.

Ik geloof dat ik maar een winterslaap ga houden...  ;D

Anja

Ik ga met je mee om voor ons allebei een hol te zoeken!! Ieder een luxe hol voor zichzelf! Ik heb me al vol gegeten dus die klus zit er voor mijn winterslaap al op!!

De Dood is een natuurlijk einde van iets! Iets of iemand wat niet meer in je leven past zal verdwijnen en niet meer terug komen. Luister in afzondering heel goed naar jezelf en de signalen van je omgeving (Kluizenaar/De Maan) en ze zal er van lieverlee achter komen wat het is.

klaproos1945

De jaarkaart voor dit jaar is voor mij

Jaarkaart de Keizerin

Je hulpkaart is De Gehangene

klaproos 1945

Carla

Citaat van: Anja op januari 01, 2021, 18:05:30 PM
De Dood is een natuurlijk einde van iets! Iets of iemand wat niet meer in je leven past zal verdwijnen en niet meer terug komen. Luister in afzondering heel goed naar jezelf en de signalen van je omgeving (Kluizenaar/De Maan) en ze zal er van lieverlee achter komen wat het is.

Hoi Anja,

Ja, het is een zeer toepasselijke kaart, de Kluizenaar dit jaar. Ik ben ook niet bang voor de kaart De Dood, alhoewel het afscheid van iets of iemand soms wel pijnlijk kan zijn. We wachten geduldig af tot het allemaal wat duidelijker is  :)

Carla

Ook al een pas op de plaats Klaproos  :-*

Anja

@Klaproos,
Wat jouw jaarkaarten betreft: een (plotselinge) verandering wat betreft zorg geven en/of krijgen!

ANJA

klaproos1945

Carla en Anja,

dank jullie voor de uitleg en zal moeten afwachten wat dit jaar me zal brengen.
Het zal goed komen zegt de Keizerin.
Met wat hulp van de Gehangene maken we goede kans op een goed jaar.

@Klaproos1945@