Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Welk pasje?

Gestart door Anja, december 21, 2020, 16:22:40 PM

Anja

Ik droomde vannacht dat iemand een pasje van mij nodig heeft. Ik weet het niet zeker maar mogelijk gaat dit om een legitimatiebewijs. Afijn, ik zoeken naar dat pasje.

Vind ik er eentje, blijkt dat dit de verkeerde is.

De achternaam kon ik niet lezen, de voornaam was Clarissa.

Mijn bescheiden indruk: iemand heeft een ander beeld van me dan ik werkelijk ben. Wie wil er wat van mijn persoon of leefomstandigheden weten? Iets om voor mezelf 'even' uit te vogelen.

ANJA

Anja

De naam Clarissa betekent (volgens hetgeen ik heb opgezocht!) helder, beroemd, glanzend!

Ik ben verbaasd ;D :P

Gitte

Hey Anja,

't Deed me denken aan zusters clarissen klooster sint-josephsberg te Megen boven Oss.
Is iemand in jouw omgeving die denkt dat jij diepgelovig bent?
Heb je misschien veel kennis wat religies aangaat?
Ook kwam een film in mij op "Silence of the Lambs" de hoofdrolspeelster noemde daarin ook Clarisse.
Zij wil een moordenaar vatten en gaat te raad bij een zwaarbewaakte gevangene Dr. Hannibal Lecter. Uiteindelijk komt het erop neer dat hij vragen over haar privé gaat stellen waarop hij antwoorden wil krijgen of hij helpt haar niet.

Daarom vind ik jouw bescheiden indruk helemaal niet verkeerd.

Groetjes,

Gitte

Anja

Hoi Gitte,

Ik heb inderdaad wel veel kennis over religie. Ik heb wel twee mensen in mijn gedachte die dit eventueel zouden kunnen denken maar zij kwamen niet in deze droom voor.

Moordenaars vatten :-\ dat zal in mijn geval denk ik meer op politiek niveau zijn dan dat ik daadwerkelijk een gevangenis inga. Maar ik vind het eerste veel waarschijnlijker dan dit laatste!

ANJA

Carla

Schrijf ik ook nog even mijn associaties op :)

Ik blijf nog even hangen bij het pasje, een ID, die je moet laten zien. Uiteindelijk vind je er eentje, maar dat is niet de goede. Jij laat dus niet de goede zien. Ik moet dan denken aan een situatie waarin je (nog?) niet het achterste van je tong wilt of kunt of durft te laten zien.

En dan de betekenis van Clarissa, hierbij zou ik 'beroemd' willen vervangen door of aanvullen met 'bekend'. Wat je laat zien van jezelf is dus bekend (bij anderen), maar zelf heb je het gevoel dat het 'verkeerd' is.

Anja

@Carla,
Ik kan zo geen specifieke situatie opnoemen waarin ik het achterste van mijn tong niet zou durven laten zien. Meestal gaat dit in zijn algemeenheid om willen! Als ik merk dat ik mij ingesloten voel bij mensen dan klap ik dicht zeg maar. Dit heeft denk ik te maken met het feit dat ik angst heb voor onontkoombare situaties (in een vorig leven gevangen gezeten!).
IK heb dat ook als ik voel dat mensen mij (schijnbaar) niet begrijpen. Dan denk ik al snel van laat maar!

Het gevoel van verkeerd heb ik niet zo zeer, wel van anders zijn/de dingen anders zien.

Maar al met al zijn die associaties van jou niet gek!! 8) 8) 8) Thanks!!

ANJA

Carla

Verkeerd staat ook tussen quootjes  :-*

Anja

Anja

Ik was vanmiddag even bij mijn moeder om gelukkig nieuwjaar te wensen!

Ik weet nu al niet meer hoe dat gesprek draaide maar op een gegeven moment had ze het over een oude buurvrouw van ons en.........die heet Clarissa!! Toen ik dit hoorde dacht ik meteen aan mijn droom! Ik kan de vinger hier niet zo goed op leggen maar op de een of andere manier voelde ik toch een link!

In werkelijkheid is deze vrouw al tweede helft van de tachtig. Ze zit thuis, komt momenteel niet zoveel meer buiten. Daarom kreeg ze van de kerk van de week een mooi cadeau! Weet even niet of dit er wat mee te maken heeft, moet hier even over nadenken maar wil dit wel graag met jullie delen!

Groetjes van ANJA