Tarotlegging wie wil een legging voor me doen?

Gestart door Christina1@, december 21, 2020, 15:42:28 PM

Christina1@

Goedemiddag is er toevallig iemsnd die voor mij de tarotkaarten kan leggen? Zit in een moeilijke situatie en wil zo graag antwoorden in verband met de liefde die ik verloren ben,komt ie nog terug? :D

Anja

Beste Christina,

Ik heb je topic verplaatst naar Tarot Kaartleggingen. Bij Tarot Arcana kaarten is er worden alleen de kaarten op zich besproken.

Ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb geïnformeerd. Heb je nog vragen, stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groet,

ANJA

Christina1@

Hoi ik wil vragen of er iemand de tarot voor me zou willen leggen I,v.m liefde? Hoop snel iets te horen!
Christina

Christina1@

Anja

1. Je partner: Kelken 2
3. Hier gaat het hem om: Zwaarden 8

2. Jij zelf: Kelken 7
4. Hier gaat het jou om: Kelken 6

5. Gezamenlijke kans: De Dwaas

Als ik zo eens naar de kaarten van je ex partner kijk dan heb ik de indruk dat hij een andere vrouw heeft/had. Klopt dit? Dat hij bij jou is weg gegaan, komt denk ik omdat hij geen uitweg meer in jouw/jullie situatie zag of de situatie gewoon niet meer aan kon.

Als ik zo eens naar jouw kaarten kijk, dan denk ik dat jij grotendeels ten onrechte nog op een roze wolk zit. Jij wilt hem terug en het liefst wil je het weer hebben zoals het vroeger was.

Maar kijk naar De Dwaas, helaas! Vroeger is afgesloten en komt niet meer terug! Ik heb het idee dat het in jullie gewezen relatie aan openheid ontbrak. Ik vraag mij af of die open en eerlijkheid er wel is als jullie weer bij elkaar komen.
ALS jullie al bij elkaar komen dan is jullie enige kans om met een schone lei te beginnen en volkomen eerlijk tegen elkaar te zijn. Maar eerlijk gezegd vind ik De Dwaas niet zo'n beste relatiekaart. Mijn bescheiden boodschap: klamp je niet aan je ex vast maar kijk alvast eens om je heen naar andere mannen die mogelijk ook oog voor jou hebben.

ANJA