Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

slang uit mond

Gestart door Fransisca, december 20, 2020, 18:34:06 PM

Fransisca

Dag allemaal

Ik zit momenteel in een verwerkingsproces.
Ik droomde dat iemand zijn mond opendeed en die was aan de binnenkant volledig bedekt met een kikker. Je zag niks anders. We probeerden die te pakken maar dat lukte niet. De mond ging terug dicht.
Toen hij zijn mond terug open deed, verscheen er een grote groene slangenkop. Ik probeerde die er ook uit te trekken. Zo'n 30 cm kon ik hem eruit trekken maar toen schoot die slang terug naar binnen.
Ik denk dat dit alles gebeurde bij mijn man in mijn droom maar ik ben niet zeker.

Iemand een idee waar dit mee te maken heeft?

Dank je.
Groetjes
Fransisca

Anja

Beste Fransisca,

Mijn indruk is, dat die kikker een slangenkop bleek te zijn. Een groene slangenkop doet mij wat denken aan een Groene Boomslang maar daar is dit dier waarschijnlijk te klein voor.

Kan het zijn dat het om een transformatie van jouw man gaat? Of, als het jouw man niet betreft, dan van een ander manspersoon, mogelijk op wie je een grotere invloed hebt dan je denkt? Mijn indruk: je mag je niet inmengen in dat proces.

Groetjes van ANJA

Carla

Slangen worden ook vaak geassocieerd met gif. Kan het zijn dat de persoon in je droom (je man?) last heeft van 'giftige gedachten'? En dat -wat jij ook probeert- je ze niet kunt veranderen? Zoiets kwam in mij op toen ik dit las, maar misschien zit ik er helemaal naast  :)

Fransisca

Dag Anja en Carla,
Dank je wel voor jullie reacties. Inderdaad. Ik ben er 7 jaar achter gekomen dat mijn man verliefd was op iemand anders. Het leek onschuldig en te overwinnen. Maar stilaan door de jaren kwam de volledige waarheid aan het licht. Hij gaat al 25 jaar vreemd, met iedereen waarvan hij denkt dat ze beschikbaar zijn. Ik heb heel erg mijn best gedaan om dit te veranderen maar ik moet me erbij neerleggen. 5 oktober heb ik beslist van hem te scheiden. Maar we zijn 35 jaar gehuwd en ik heb hem altijd zo graag gezien. Het valt me ongelofelijk zwaar. Want naast de vreemdgaande man is het een zeer zorgzame en behulpzame echtgenoot.
Maar aangezien in Lenormand slangen niet veel goeds voorspellen, dacht ik via dit forum een verklaring te vinden.
Ik zal het moeten loslaten. Dank je

Carla

Wat een moeilijk besluit heb je dan te nemen Fransisca, ik wens je veel sterkte.

Anja

Een zeer moeilijk en verdrietig besluit :( :( :( maar zeer moedig dat jij na zo'n lange tijd voor jezelf durft te kiezen!!

Ik hoop van harte dat je over een tijd-als de wonden weer wat geheeld zijn-een hele mooie nieuwe liefde zal ontmoeten. Een liefde die voor honderd procent ALLEEN voor jou wil gaan!!

ANJA

Fransisca

Dank je. Zo lief. Het is mijn grootste wens zo iemand te ontmoeten.

Anja

Een mooie nieuwjaarswens Frannsisica!