Iemand die een legging voor me wil doen aub?

Gestart door JustMe, december 19, 2020, 18:09:41 PM

JustMe

Hoi,

Is er iemand die even een legging voor me wil doen? Ik sta op een bepaald keerpunt op liefdesvlak en weet niet zo goed hoe ik ermee moet omgaan.
Een inzicht zou fijn zijn

Gr
JustMe

Anja

Beste JustMe,

Hier een poging van mijn kant!

1. Hoofdaspect: Staven 10
2. Verleden: Matigheid
3. Toekomst: De Keizer
4. Wortel/basis: Staven 6
5. Uitkomst: Schildknaap van Kelken

Matigheid geeft mij het gevoel dat je al een tijdje in een relatie zit waarin JIJ je steeds maar aan je partner en zijn situatie aanpast. Hierin ben je erg ver gegaan, waarschijnlijk te ver!
Je voelt je nu helemaal niet meer gewaardeerd (Staven 10). Je hebt eerder het idee een soort van sloofje te zijn voor hem. Bovendien lijkt je partner zich alleen aan z'n eigen loopbaan te denken, het lijkt mij dat je partner vrij vaak van huis is. Je bent alleen, je moe(s)t je maar aanpassen en nog niet gewaardeerd ook :(

Maar kijk eens naar de toekomst: De Keizer! Je gaat je lot in eigen hand nemen! Staven 6 lijkt te 'zeggen' op naar de volgende ronde!

Gelet op de uitkomst (Schildknaap van Kelken) denk ik dat er momenteel een nieuwe liefde in je leven is of anders wel komt, waarmee je langdurig door het leven gaat!

ANJA

JustMe

Hoi Anja,
Bedankt voor je legging.

Volgens mij zit je er pal op maar ik had iemand nodig om dit alsnog te bevestigen denk ik.
We zijn nog maar kort samen maar dit is hetgeen ik zelf ook ervaar.  Op naar de volgende... ik zie dat niet zo positief meer na alle tegenslagen die ik op liefdesvlak al gehad heb. Kan je mij daar mee over vertellen?
Ken ik die persoon al?

JustMe