prachtig rode glanzende soort avondjurk

Gestart door sterbloemjolanda, december 08, 2020, 11:10:56 AM

sterbloemjolanda

ik was in een kledingzaak en ging een klein trapje op en toen zag ik digna(dochter van mn zus rode jurken passen en showen, de ene jurk was oudroze met kleine bloemetjes en de andere was oogverblindend mooi rood en wat glanzend en kwam bij mij echt binnen, de kleur en zei tegen haar: deze wil ik wel voor je kopen voor je; toen keek ik naar een soort prijskaart die er op was en daar stond niet duidelijk op hoeveel het was en er stonden een groot aantal cijfers achter elkaar en ik dacht toen dit kon wel eens zeer duur zijn....duizenden en dat zou te duur zijn

groet,

Anja

Deze droom doet mij denken aan een kind wat in hoofdzaak functioneert vanuit het water (emotie) element. Achter een weliswaar wat rustige maar toch wel vrolijk natuur, kan weleens een zeer passionele, mogelijk zelfs wat agressieve kant zitten! De kleur rood staat hier in ieder geval voor! Verder heb ik de indruk dat dit kind zich in principe zeer goed zelf kan vermaken, o. a. omdat het een zelfstandig natuur heeft maar.....misschien dat ze wel wat meer aandacht zou willen (jurken showen).

Heb jij het idee dat de dochter van je zus zich bij jou beter kan uiten dan bij anderen??

Groetjes van Anja