Auteur Topic: Kaartlegging Keltisch Kruis - iemand die wilt helpen?  (gelezen 774 keer)

Anja

• Moderator
  • Senior lid
Re: Kaartlegging Keltisch Kruis - iemand die wilt helpen?
« Reactie #15 Gepost op: november 25, 2020, 10:53:36 am »
Beste Ana.

Wát leuk dat jij nog eens een uitnodiging hebt gehad om op gesprek te komen! Staven 2 geeft mij het gevoel dat ze een groot vertrouwen in je gaan krijgen! Het kan ook zijn dat je een en ander met elkaar kan gaan combineren maar weet hier nog niet zo goed de vinger op te leggen!

Ook lief dat je vraagt hoe het met mij is!
Ik heb nog wel werk maar-ik kan het nergens op baseren-heb het gevoel dat dit nog hooguit een paar maanden is, hoewel mijn contract pas in september 2021 eindigt. En wat dan?? Ik ben daar hard mee bezig. Wat ik wel weet, is dat ik het fijn vind om met klanten om te gaan. Okay, het kan heel confronterend/bespiegelend zijn maar dat vind ik absoluut niet erg! Inmiddels weet ik wel een paar nieuwe dingen voor mezelf maar moet dit nog even uitwerken! Ik kom er wel maar met voorzichtig weer opstaan, wat mij groeipijn bezorgt.

Liefs,

Anja

Oasis_Ana

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #16 Gepost op: november 25, 2020, 23:31:08 pm »
Hey Anja!

Je had het bij mij de vorige keer ook bij het rechte eind, dus wie weet nu ook :)

Ah rot dat je zo'n gevoel hebt. Wellicht komt het niet uit het niets, maar vang je onbewust allerlei signalen op wat je intuïtief wel voelt. Goed dat je nu al naar opties aan het zoeken bent. Ga in de tussentijd ook lekker aan de slag met je CV en motivatiebrieven als daar de zin voor is. Het zal goedkomen!

Liefs,
Ana

Anja

• Moderator
  • Senior lid
« Reactie #17 Gepost op: november 26, 2020, 18:15:50 pm »
Dank je voor je mooie hart onder de riem ANA!

8)