Legging liefde

Gestart door SISTER12, november 07, 2020, 08:22:21 AM

SISTER12

Goedemorgen,

Is iemand bereid om me even wat inzicht te geven op liefdesvlak adhv een legging?

Gr

Anja

Hoi Sister,

Hier een poging van mijn kant. Ik begin altijd met een kleine legging. Als dat nodig is dan voor jou een (veel) grotere legging.

1. Hier draait het om: Pentakels 9
Kan het misschien zijn dat je soms wat jaloers bent uitgevallen als het op je partner aan komt? Deze kaart geeft mij het gevoel dat je je (toekomstige) partner mogelijk teveel voor jezelf opeist. Als dat zo is, dan is deze kaart zeker een boodschap om dat teveel opeisen minstens te minderen. Als een relatie op een gegeven moment te weinig impulsen/inbreng van buitenaf krijgt dan verdort hij.

2. Zo begint het: Kelken Aas
Het begint met een pittige discussie met iemand die je al (wat) langer kent. Op deze manier leer je elkaar op een andere manier kennen. Jullie gaan hierna steeds vaker met elkaar om en op een gegeven moment bloeit er iets heel moois tussen jullie op.

3. De reacties: Staven 3
Jij zeker maar ook je omgeving zullen hier positief op reageren.

4. Het resultaat: Kelken Koningin
Je kan je goed aan een partner overgeven zonder jezelf daarbij te verliezen! Er zal een duurzame band tussen jullie ontstaan.


Groetjes van Anja

SISTER12

Dag Anja,

Ik denk dat dit voor mij heel duidelijk is. Ik kan dit volledig plaatsen en voor mij is het dan ook een goede richtlijn in hoe ik het verder moet aanpakken.

Dank je wel alvast!
Heel lief dat je dit voor mij wou doen
Gr
Sister

Anja