Op zoek naar ???

Gestart door Lena, november 06, 2020, 19:55:20 PM

Lena

Lieve allemaal .

Mag ik even jullie inzicht(en ) ?
Vergeef me , zelf heb ik niks met kaartleggingen , ben helemaal niet in staat om een deftig verhaal of uitleg .

Bij een bepaalde vraag , " ik ben op zoek naar " .... nam ik het Keltisch kruis . Hoe gaat het verloop van mijn zoektocht ?

1.Zwaarden V
2. Pentakels V
3. Schildknaap pentakels
4.De hogepriester
5. De Keizerin
6. Pentakels X
7.Kelken VI
8  Kelken III
9.Koning Staven
10. Kelken IV

Hartelijk dank en stuur jullie liefde , licht en bovenal een goede gezondheid .

Liefs

Lena

Anja

Beste Lena,

Het valt mij op dat je heel veel aardekaarten in je legging hebt! Ik zie heel weinig water en vuur en ook dat het element lucht ontbreekt! Alleen al vanwege dat laatste voelt de kwestie voor jou zeer zwaar aan! Als ik jouw vraag zo eens lees, krijg ik de indruk dat je je gevoel voor richting wat kwijt bent.
Omdat ik zo weinig waterkaarten zie, denk ik dat je het contact met jezelf heel erg bent verloren. Zoek je richting, zoek dan eerst contact met jezelf.
Gelet op Pentakels 10, denk ik dat je je behalve met jezelf ook weer opnieuw met je omgeving moet verbinden. Ik denk dat jij je nu in een omgeving of situatie bevindt waarin geld en materie de boventoon voeren. Mogelijk zit je nu in een omgeving die te uiterlijk en prestige gericht is waardoor jij niet op waarde geschat wordt.

Alleen op gebied van familierelaties zal je het denk ik nog moeilijk krijgen. Maar gelet op de drie vijven in je legging zal jij die moeilijkheden ook overwinnen! Heb je iemand bij wie je steun kan zoeken?? Ik heb het idee dat je dat ook mist.

Anja

Lena

Lieve Anja

Hartelijk dank om jou tijd en eerlijke inzichten .
Even feedback en enige uitleg , noemenswaardig hierbij , ik waardeer en heb een diep respect voor jou kennis en analyse .
Of deze kwestie zwaar aanvalt , " zwaar is een zwaar woord "ðŸ˜,ðŸ˜,ik zie het eerder als "zeer belangrijk". Ben ook niet zozeer mijn richting kwijt maar hierdoor mijn richting ge-gevonden " bedenk ik zo ". Mijn contact met mezelf heb ik "hervonden" door deze situatie . was niet altijd zo . Heb eerdere/ vroegere  contacten losgelaten en voelt goed , voor alle partijen .
Ik heb totaal geen feeling met materie , geld , status , macht of uiterlijk vertoon . Voel me prima in mijn hutje in het bos .ðŸ˜,🤣. Of dit strookt met mijn omgeving , daar maal ik niet om . Het is leven en laten leven , toch ?

Last but not least , mag ik stellen dat mijn zoektocht resultaat oplevert ? !

Stuur jou /jullie veel liefs , kracht en positiviteit .

Liefs

Lena