geharrewar.

Gestart door Damaris, oktober 30, 2020, 16:52:56 PM

Damaris

Beste allemaal

situatie zwaarden aas
mijn inzicht staven 7  de ander inzicht   staven 6
mijn emotie bekers 6 de ander emotie   pentakels 3
mijn gedrag bekers 8  de ander gedrag  hoge priester.

Met een kennis een conflictje. Speelt al een tijdje. we kunnen het maar niet met elkaar eens worden.

situatie zwaarden aas. Mooie kaart maar een scherpe kaart. macht.......de kroon. daar zie je het conflict in terug, maar toch vind ik de aas mooi. speciale kaart. Het speelt zich af in de speeltuin van het leven.

mijn kaarten 2 beker kaarten, en de staven 7 verdediging lijkt het. In ieder geval ik lijk het conflict uit de weg te gaan. de ander lijkt zekerder van de zaak te zijn met de staven 6 en hoge priester, maar komt er toch niet helemaal uit. Is in overleg met zichzelf pentakels 3.

Ik vind het moeilijke kaarten. met mijn wegloopkaart, maar ook de vastzit kaarten van de ander ( hoge priester, op troon en staven 6 hoog op het paard) lijkt het alsof we er niet uit kunnen komen.

liefs
Damaris

Anja

Hoi Damaris,'

Hier een poging van mijn kant om je legging te duiden!

Zwaarden Aas
Jullie handhaven beiden je eigen standpunt, jullie lijken alle twee even koppig te zijn. Wat die kroon betreft zijn jullie beiden bang dat die van jullie hoofd word gehaald. Ik denk echter, dat die niet van jullie hoofd maar van jullie situatie af moet. Dit door een blikseminslag van inzicht (De Toren). Mogelijk komen jullie weer nader tot elkaar als er met een van jullie of beiden iets vervelends gebeurt.

Jouw Staven 7 geeft mij het gevoel dat jij een soort van bang bent dat zij over jouw grens heen gaat. Kijk ik naar haar inzicht (Staven 6) en jouw emoties (Kelken 6) dan denk ik dat jij iets bij het oude wilt laten en zij niet.
Als ik verder naar zowel haar emotie als inzichtkaart kijk, dan krijg ik het gevoel dat zij van jou meer respect en erkenning verwacht(te). Haar behoefte aan bevestiging is denk ik groter. Bekijk jij alles te objectief voor haar?
Jij ziet jouw Bekers 8 als een wegloopkaart, wat Bekers 8 in zijn algemeenheid ook is maar.....is dat weglopen tijdelijk of voor altijd?? Ben hier niet zeker van! Heb het zeer vage gevoel van tijdelijk. De Hogepriester geeft mij het even vage gevoel dat zij op een gegeven moment naar je toe komt als er zich iets voordoet en/of als ze over e. .e. a heeft nagedacht!
Jullie zitten beiden in je eigen verdedigingsmechanisme, waar weleens iets heel anders achter kan zitten dan jullie beiden van jezelf zo denken!

Groetjes en sterkte van

Anja

Damaris

Hoi Anja.

De strekking van je verhaal klopt.

Citaat van: Anja op oktober 30, 2020, 19:11:49 PM
Bekijk jij alles te objectief voor haar?

Het is een hem (maar dit is eigenlijk niet relevant), dit is de grootse punt van discussie, ik bekijk dingen heel objectief, dat hoort bij mij, en daar kan hij niet tegen op. En dat botst.

Citaat van: Anja op oktober 30, 2020, 19:11:49 PM
Jullie zitten beiden in je eigen verdedigingsmechanisme, waar weleens iets heel anders achter kan zitten dan jullie beiden van jezelf zo denken!
Anja

Dit denk ik ook. Op hoog nivo is er een reden waarom het gebeurd. Ik heb daar iets te leren (of te leren gehad) en hij ook.

Dank je wel voor het duiden.

liefs
Damaris