Een man die ik erg lief vind

Gestart door Anja, oktober 02, 2020, 20:19:01 PM

Anja

Beste Allemaal,

Ik ken sinds twee dagen een man die ik erg lief vind. Ik ken hem te slecht om te beoordelen of een relatie met hem is weggelegd. Toch merk ik dat ik nu al erg naar hem verlang. Meestentijds denk ik aan knuffelen, innig kussen en af en toe aan nog veel meer. Omdat ik toch benieuwd ben of ik met hem een mogelijk toekomst kan hebben, heb ik een relatielegging voor ons gedaan. Het is de kleine legging die ik voor anderen meestal ook doe! Ditmaal is het voor mezelf.

1. Die man........................Aas van Pentakels
3. Hier gaat het hem om.....Schildknaap van Pentakels

2. Ikzelf...........................Zwaarden 9
4. Hier gaat het mij om......De Zon

5. Gezamenlijke kans.........Matigheid

Mijn eigen kaarten vallen in deze het sterkst op!! Zwaarden 9 geeft mij het gevoel dat ik hem veel minder goed ken dan ik denk maar..........er is wel een groot verlangen om hem beter te leren kennen (De Zon). Kom ik weer met Matigheid, denk ik dat hij in een andere wereld leeft (om het dan zo maar even te zeggen) en er andere levensopvattingen op nahoudt dan ik denk. De grote vraag is of zijn belevingswereld en/of karakter aansluit op de mijne, hoewel ik van die tweede zekerder ben dan die eerste.
Typisch met zo'n groot verschil in betekenis van de kaarten, ben ik momenteel zeer sterk onderhevig aan stemmingswisselingen. Het ene moment lach ik, ben ik zelfs nog zeer melig ook! Vijf minuten later kan ik wel huilen!! Maar ondanks Zwaarden 9 geef ik toch om hem. Maar wat zie ik nu eventueel over het hoofd?! Op naar zijn kaarten!!

Hij lijkt al een tijdje niet meer zo gelukkig te zijn (Pentakels Aas) maar heeft wel de hoop dit geluk op korte maar waarschijnlijker eerder lange(re) termijn te vinden. Het zegt mij ook dat hij erg op zekerheid gericht is maar ook op concrete voorstellen en wil heel zeker zijn van serieuze bedoelingen (De Schildknaap van Pentakels).

Voor onze gezamenlijke kans (Matigheid) dienen wij elkaar eerst heel grondig te leren kennen en dan eventueel kijken of en zo ja hoe wij dan met elkaar verder gaan.

Dit is nu mijn visie maar ben natuurlijk ook benieuwd naar die van jullie!!  :D

Liefs,

Anja

Damaris

Hey Anja.

De man heeft op allebei de kaarten “de zon” vast. Page is leerling, ik vind de page mooie kaart, leerlingen staan open voor willen leren. Maar in leerprocessen worden natuurlijk altijd fouten gemaakt, dat is natuurlijk ook leven. De gezamenlijke kans, matigheid, genezing van (oude) wonden. Herstel van balans in je leven('s). Jijzelf zwaarden 9, wakker worden en de oogjes uitwrijven. Lang genoeg in dat bed gelegen, laat het zon(netje) maar weer opkomen. De zon is een kind kaart, kinderen leren ook, dus een gezamenlijk iets met de heer. Mooie legging, het ziet er goed uit. Voldoende kansen lijkt mij zo. En op de zon kaart voldoende zonnebloemen zonder pot. Hoewel ze groeien op een betonnen muurtje, maar toch een stap.

Liefs
Damaris

(ik heb geduid zonder de rest te lezen, dat ga ik nu doen)

Carla

Ik heb niet de kennis om een duiding te kunnen geven, maar ik gun het je zo Anja, dat je aan het begin staat van een hele mooie periode in je leven  :-*

Anja

Wow Damaris,

Dank je wel!
Nu ben ik nog eens extra nieuwsgierig geworden naar dat 'iets' met die heer! Het is in ieder geval een stapje op weg naar de rest van meer geluk. Dat begrijp ik tenminste uit hetgeen jij schrijft! Ik hou je op de hoogte!

@Carla,
Ook jou hou ik op de hoogte!

Liefs,

Anja

Anja

Beste Damaris, Carla en Allemaal,

Dit weekend heb ik een punt gezet achter die relatie met die heer. Een keus maken voor mij bleek voor hem toch wel moeilijk te zijn. Ik merkte in ieder geval niet dat hij sterker op mij ging aantrekken. Toen heb ik mij niet laten kennen!
Toen hij zondagavond van die vriendin terug kwam, heb ik de telefoon niet opgenomen. Pas laat in de avond-ik denk anders gaat hij ongerust worden-nam ik op. Het gekke was dat ik niet eens kwaad was. Ik werd niet koud, ik werd niet heet en zei doodleuk joh, ik was je helemaal vergeten. Ik ben met een andere man uit gegaan! Wat niet waar was maar ik denk ik zal je krijgen als je mij aan het lijntje houdt.

Hij: ik dacht dat wij samen wat hadden. Ik: wij hebben nooit iets met elkaar gehad. JIJ zou namelijk beslissen of je met mij verder wilde of niet! Ik kon niet weten dat ik iemand ging ontmoeten die zeer enthousiast over mij was en die zo'n vaart ging zetten achter hetgeen hij wil: mij! Ik ga dan niet wachten totdat jij misschien over een maand je keus gaat maken!
Ik wens jou en je vriendin alle geluk van de wereld, ik hoop dat je dat net zo wordt als ik!

ANJA