A: de hemel........staven 7
B: jij zelf........ hoge priesteres
C: de aarde..........koningin bekers
1. Aarde.........zwaarden 9
2. Vuur........koningin staven
3. Water.........matigheid
4. Lucht.......pentakels 10
de hemel staven 7, gevecht met het hogere. Ik wil niet aarde maar ik wil ook niet hemelen

ik zelf hoge priesteres mooie kaart. Soms herken ik me in deze vrouw, maar vaak ook niet. De kaart bestaat natuurlijk ook uit tegenstrijdigheden. (2), hoewel hij niet zwart wit is.
de aarde, koningin bekers. een vrouw waar ik mij niet in herken, hoewel ik met mijn maan in vissen iets van haar moet hebben. de plaats de aarde, waar deze gevoelige waterige vrouw ligt. In de juiste verhouding zou dit perfect moeten zijn.
aarde.....zwaarden 9, nachtmerrie. aarde is niet mijn ding.
vuur.......de vurige koningin. mooie kaart. krachtige warme vrouw. Ik houd van vuur.
water......matigheid. weer een kaart uit de grote arcana. vind dit altijd een moeilijke kaart. evenwicht, balans maar ook genezing vallen eronder. er stroomt water op de kaart. dus hij ligt niet verkeerd, maar plaatsen kan ik hem niet.
lucht......pentakels 10. geen idee wat deze kaart in de legging doet. het is een mooie kaart, de andere kaarten zijn zo watering of bewegend, dat ik het niet kan plaatsen. zo concreet, hoewel hij in lucht valt.
liefs
Damaris