Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

droom

Gestart door Heijnis, september 14, 2004, 12:27:06 PM

Heijnis

He,

Ik heb weer eens een rare droom gehad. Deze ga ik dadelijk hieronder neer zetten. Eerst wil ik even melden dat ik graag meer zou reageren op forum, maar vaak geen idee heb wat ik er neer moet zetten. Als ik er iets neer zet wil ik wel dat het zinnig is of kan helpen.
Nu mijn Droom.

Het was een zaterdag rond etenstijd het 's avonds. Ik zou samen met Huntres wat gaan eten in de stad. We gingen opweg met de auto. Opeens waren we bij het zwembad waar ik vroeger altijd m'n competitie wedstrijden waterpolode. Toen we daar toch waren zijn we even naar binnen gegaan.

Op het moment dat we binnen kwamen was er een wedstrijd van de jeugd bezig. Hierna zou mijn oude team moeten spelen. Opeens kwam er 1 van m'n oude team genoten aangelopen en zei: Leuk dat je er bent, maar kan je mee doen, want we hebben een man te weinig. Ik twijfelde eerst, maar Huntres zei ook dat ik dat dan maar moest doen. Zij hadden voor mij wel een zwembroek en ook mijn oude nummer was nog vrij dus kreeg de caps met dat nummer(10).

In de westrijd zelf was ik weer net zo opeisend en dominant als ik vroeger was in het water. Het ging allemaal goed. We stonden voor en ik had weer een groot aandeel in de wedstrijd. Wat de precieze uitslag is weet ik niet, want werd opeens wakker. Dus weet niet of we nu gewonnen of verloren hebben.

Dit was de droom, dan nog wat info, die denk ik wel nuttig is om te weten.

Heb vroeger heel veel gewaterpoled. Trainde 2x per dag en zat in de jeugd selectie van Nederland. Heb veel trainingskampen in buitenland enz gehad. Het team waar ik speelde was gewoon van een vereniging in dorp. Speelde daar vanaf m'n 13de bij de Heren en was daar ondanks dat ik daar de jongste was wel heel erg dominant.
Heb laatste tijd ook beetje neiging gehad om misschien weer te gaan beginnen, maar dit heb ik weer uit m'n hoofd gezet, omdat ik eigenlijk gestopt ben vanwege blessures

Alvast bedankt voor het erover denken.

groetjes

manneke

huntres

hey hey,

miss mis je wat uit die tijd? een stukje van jezelf, anderen? wil je wat ouds combineren met wat nieuws - want ik = wat nieuws, kwam er ook in voor ?

wat je ook doet , ik zal er zijn  :-*

palomino

Hoi Manneke,
In de eerst plaats wil ik je vragen waarom je dit een 'rare' droom vindt... ???...Ik wil je niet beledigen of zo hoor,maar in mijn ogen is geen enkele droom raar en deze al helemaal niet... :) Volgens mij is dit gewoon een wensdroom.Het mag duidelijk zijn dat je altijd ontzettend veel plezier hebt gehad in waterpolo en dat het misschien wel 1 van je grote passies (na(aast) Huntres natuurlijk :-* :P )is en dat je heel erg veel zin hebt om er opnieuw aan te gaan beginnen...
Liefs Palo

Heijnis

hoi Palo,

Het is een rare droom, omdat ik weet dat als je niet staat ingeschreven je ook niet zomaar kan mee doen. Dit gebeurd daar wel.

groetjes,

Stefan

palomino

Hoi Stefan-Manneke,
Het leuke van dromen is dat je je nooit ergens voor hoeft in te schrijven en zomaar aan alles mee kunt doen... ;)...je ook geen last van blessures hebt en zo... :D.
liefs palomino

huntres

miss palo, als dat zo was , was hij er nooit mee gestopt ;) maar geloof niet dat hij dit bedoelde wat jij aantip - heb ik zo het gevoel, wat hij dan wel bedoelt kan ik niet helemaal omschrijven....

Pinky

Goedemorgen Manneke.

Ik heb je droom even op me laten inwerken en dit is wat er bij mij naar boven kwam.

Water in een droom staat altijd voor gevoel. In je droom word je uitgenodigd om ââ,¬Å"in je gevoel te springenââ,¬?.  In eerste instantie aarzel je maar na enige aanmoediging doe je het toch. En direct voelt het weer als vanouds en gaat het goed. Persoonlijk heb ik het idee dat je  Ã¢â,¬Å"opeisend  en dominantââ,¬? in dit verband als ââ,¬Å"krachtig en doelgerichtââ,¬? mag vertalen.

Wat je droom je denk ik duidelijk wil maken is dat je ook in je waakleven  meer mag handelen vanuit dat gevoel omdat het je brengt wat voor goed voor je is. De uitkomst is niet belangrijk vandaar dat je de uitslag van de wedstrijd in je droom ook niet meekrijgt.  Het doet er simpelweg niet toe, het gaat om jouw zelf-vertrouwen. Als je handelt vanuit zelf-vertrouwen hoef je ook nergens bang voor te zijn, niet voor blessures maar ook niet de eventuele invloed die het ââ,¬Å"in je kracht gaan staanââ,¬? kan hebben op bijvoorbeeld  je relatie. In wezen geeft Huntres in je droom op een hele mooie manier aan dat ze ook wil dat je volledig in je kracht gaat staan. Ze geeft je een heel klein symbolisch duwtje richting het water, richting je gevoel.

Lieve groeten, Pink

huntres

denk dat jij de spijker op zijn kop slaat pink !

Ricca

Zoiets wilde ik ook gaan zeggen, Pink. Fijn, dat jij het al gedaan hebt. :D

Daarnaast, Stefan, kan de droom ook gewoon betekenen dat je terugverlangt naar je sport, nog niet helemaal afscheid hebt genomen, nog bezig bent de verandering te verwerken (ook een betekenis van het getal 10). Dromen hebben nu eenmaal vaak meerdere betekenislagen die elkaar niet uitsluiten.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love