Auteur Topic: Midpunt zon/maan venus/mars + Relatie  (gelezen 18 keer)

AnM

• Nieuw lid
  • *
Midpunt zon/maan venus/mars + Relatie
« Gepost op: oktober 20, 2020, 11:24:49 am »
Dag allemaal,

Op het terrein van midpunten ben ik een leek. Ik heb erover opgezocht, maar begrijp nog steeds niet goed hoe je dat moet berekenen of tekenen. Zou iemand mij kunnen helpen om mijn midpunt tussen zon&maan te duiden? Dat tussen venus en ram zou ik ook graag kennen. Wat dat dan betekent (ppositie teken), kan ik wel zelf opzoeken.

Ik heb zon in schorpioen en maan in maagd. Ik heb venus in schorpioen en mars in waterman.

Er bloeit momenteel iets met een mogelijk nieuwe partner :) . I really like him.

Hij heeft zon in kreeft en maan in schorpioen. Hij heeft venus in leeuw en mars in tweelingen.

Welke zijn zijn midpunten en kan je zo al zien of er aspecten worden gemaakt?

Verder heb ik wel onze birth charts en onze compatibility chart opgezocht. Daar zie je ook wel allerlei aspecten en een korte uitleg. Maar niet zo over de midpunten en de aspecten daar.
Wel minder goed precies: zijn venus oppositie mijn mars en zijn venus oppositie mijn X MC  :-\

By the way, hoe erg kan je afgaan op zo'n compatibility chart, vraag ik me af? In het verleden eigenlijk wel al veel over teruggekomen dat wel klopte.. Altijd goede en negatieve aspecten. De negatieve aspecten zijn in de realiteit soms doorslaggevender dan anders.. Maar bij elke compatibility zijn er wel negatieve kenmerken, toch?

Alvast al heel erg bedakt om mij op weg te helpen!

Warme groetjes,
An
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2020, 11:58:11 am door AnM »