mijn ex en mijn kind

Gestart door Blue Birds, augustus 23, 2020, 08:30:01 AM

Blue Birds

Ik heb slecht geslapen en liggen piekeren
Mijn ex vriend en zijn nieuwe vriendin zijn met mijn klein kindje ( ons kindje ) voor weekend naar zijn familie vertrokken. Maar dagelijks hoor ik mijn meisje dan via watsapp.
Ze vertelde me gisteren ( ze is nog maar een kleuter ) dat ze dacht ze me kwijt was???  haar vader en zijn vriendin slapen al het hele weekend ergens anders en zij zit bij de zus.

Ik vraag me af wat er aan de hand is want hij verwaarloost het huis, hij is zelden nog bij ons kind. Het is nog pril die relatie en ik wens hem geluk want loslaten is ook liefde en MAAR hij is zo enorm veranderd hij is 13 jaar ouder dan zijn vriendin dus zou hij wat meer verstand moeten gebruiken en verantwoording kennen.

Is dit een relatie die zal blijven duren tussen hen? Wat is er aan de hand en hoe loopt dit af?
Ik maak me zorgen.

1 waarom denkt mijn kindje dat ze me kwijt was en hoe gaat ze met de nieuwe situatie om? 
de kluizenaar en koningin van pentakels vlogen uit het kaartspel

2.blijft die relatie duren?
10 van bekers omgekeerd

3.wat is er aan de hand met hem
de dood en 9 van zwaarden omgekeerd

4. Wat heeft mijn kindje nodig in deze situatie/wat kan ik voor haar doen?
5 van bekers

5. uitkomst?  7 van staven

6. advies?   koningin van pentakels

Anja

Ik heb het gevoel dat alles meer en meer op jou neer gaat komen.

Voor een prille nieuwe liefde heeft hij wel hele zware kaarten!

Juist doordat ze daar alleen is gelaten denkt ze dat ze je kwijt is.

Blue Birds

Jah dit klopt ik had ook al het buikgevoel over.

Nooit  geraakt ze me kwijt ze is mijn verantwoordelijkheid en mijn grote liefde! En i will stand my ground dat hij zijn zaakjes regelt betreft het huis en dergelijke als een volwassene. Daar zal ik rustig een hartig woordje over spreken om hem wakker  hopelijk te schudden.

Dankje wel