Auteur Topic: Zo boven, zo beneden.  (gelezen 152 keer)

Anja

• Moderator
  • Senior lid
Zo boven, zo beneden.
« Gepost op: augustus 22, 2020, 21:32:55 pm »
De Magiër staat ook voor een nieuwe, belangrijke levensfase! Omdat ik vandaag aan een heel nieuw levensjaar ben begonnen ;D en ik nog niet zo lang geleden op deze interessante legging ben gestuit, heb ik voor mezelf maar weer eens de kaarten gelegd.

De hemel: de Schildknaap van Kelken (de hand van de magiër die naar boven reikt).
Ikzelf......: Staven 3
De aarde.: Zwaarden Koningin :) (de hand van de magiër die naar beneden reikt)

Dan de vier elementen van de magiër!

De pentakels: Pentakels 2!!! ;)
De staven... : Kelken 2
De kelken....: de Koningin van Pentakels
De Zwaarden: de Koningin van Kelken

Allereerst de eerste drie kaarten:
Ik vertrouw steeds meer op mijn eigen gevoelens en indrukken (Kelken Schildknaap). Ik krijg ook meer inspiratie en hulp van bovenaf! Staven 3 geeft mij een indruk van nieuwe sociale en/of zakelijke contacten die mij vooruit gaan helpen in het leven of naar mijn nieuwe doelen leiden. Veel van het oude, wat voor mij nu niet meer van nut is-en misschien zelfs in de weg staat-zal afgebroken worden (Zwaarden Koningin). Deze kaartcombinatie lijkt te zeggen wees niet bang want het komt wel goed of zo, uiteraard als ik de kansen die op mijn weg komen oppak!! Ik ben nooit een gezapig afwachtend geweest. Ik krijg nu ook ineens het gevoel dat het weleens om werk met buitenlandse contacten zou kunnen gaan maar dat beeld is vaag. Dan naar de laatste vier kaarten!!

Heel bizar: twee tweeën en twee koninginnen!
Dit doet mij sterk denken aan een droom die ik alweer een hele tijd geleden heb geplaatst! De geboorte van een baby met twee hoofdjes! Ik heb de sterke gevoelsmatige zekerheid dat er een mega spirituele operatie aan de gang is die van die twee hoofdjes een maakt. Het is in volle gang en er is bij mij een zeer pril begin voelbaar, wat ik eerst nog niet had! Lichte vooruitgang in de zaak dus!
Ik heb vaak ervaren dat twee tweeën aangeven dat partners uiteen gaan, zowel zakelijk als privé. Ook dat twee dames het gevaar van roddelen aangeven. Kan voor mij nu een waarschuwing zijn om me daar niet aan te bezondigen maar ook dat ik zelf moet oppassen voor mensen die zich met roddel bezighouden.
Vooral Pentakels 2 geeft voor mij aan dat er nog veel wisselende situaties zullen volgen eer het bestendige zich aandient. Maar ook die wisselende situaties hebben een leerdoel.

ANJA

Blue Birds

• Volledig lid
Re: Zo boven, zo beneden.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2020, 07:38:56 am »
Anja

Indien het nieuw levensjaar over jou verjaardag gaat dan EEN HELE GROTE PROFICIAT BUBBEL KNUFFEL EN DRIE ZOENEN ( drie wensen van de feetjes)

Betreft uw spread daar had ik zo graag ook willen iets op zeggen maar ik ben nog helemaal niet goed met tarot. Maar ik hoop er wel meer mensen eens proberen want spijtig merk ik vaak dat enkel u reageert op leggingen. Wat ik totaal niet erg vindt natuurlijk al ontbreekt de enthousiasme of onzekerheden misschien van anderen?

Alvast een iets latere hieperdehiep hoera voor Anja  :-* :-* :-*
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2020, 22:09:17 pm door Blue Birds »

Anja

• Moderator
  • Senior lid
Re: Zo boven, zo beneden.
« Reactie #2 Gepost op: augustus 23, 2020, 22:51:03 pm »
Dank je Bleu Birds!