droom over een groot soort slang/vis

Gestart door sterbloemjolanda, augustus 20, 2020, 12:54:26 PM

sterbloemjolanda

ik zat in een voertuig en mijn iets jongere zus zat voorin, een soort treintje....in midden van center van amsterdam en door het donkere water kwam een immens grote vis met zijn bek open recht op ons af en konden we niet ontwijken; toen kwamen we erin terecht en moest ik kotsen en kotste een paar cm groot vierkantje en krijtkleurig vast ding uit, we waren erg bang en het was eng, maar schoon van binnenin het dier. Het soort grote slang/vis had een prachtige gladde appeltjesgroene huid

Anja

Deze droom doet mij een beetje denken aan het bijbel verhaal van Jona die in de walvis zat. Voor mij een zeer symbolisch verhaal voor de reïncarnatie theorie. Daarom heb ik het vage idee dat deze droom weleens over jouw wedergeboorte gaat. uiteraard ook symbolisch!

sterbloemjolanda

zou best kunnen, heb pas 28 mei, dus niet zo lang terug een hersen-infarct gehad en ben er vergeleken met anderen redelijk goed uitgekomen.....met wel nog rest-dingen, die na verloop van tijden ook wat minder kunnen worden, heb ik begrepen

Anja

Dat lijkt mij erg heftig Sterbloemjolanda!

Ik wens je bij deze een hele hoop beterschap/herstel toe!!

sterbloemjolanda

het monster deed toen we er binnenin waren ons geen pijn of ging ons niet opeten...en het was schoon van binnen, ikzelf zie het ook als een transformatie, in eerste instantie schrik je je rot, maar het had een prachtig wat lichtgevende kleur huid aan de buitenkant