vraagteken naar de universum

Gestart door Blue Birds, augustus 18, 2020, 11:53:55 AM

Blue Birds

 Ik vraag mij af waarom de universum (en het spijt mij werkelijk! want ik ben geen arrogant iemand) maar een echt wel macho persoon zo vol van zichzelf op mijn pad die liefjes slijt als deurmatten bij wijze van spreken? totaal mijn "type" niet en die de clown uithangt wat is de bedoeling? ::)


                       Queen of pentacles

7 van cups   6 van pentacles    7 van pentacles
     
                        the devil                 




queen of swords
2 of cups
page of swords
the emperor
the fool
4 of wands


Even zelf proberen

Midden 6 van pentakels: het gaat hier over gelijk geven en nemen ( een soort relatie van balans?)

7 van bekers:  ik ben meer een schaduw persoon terwijl hij enorm houd van in het licht staan ( belangstelling dan? ) illusies.

koningin van pentakels ? als dit over mij gaat dan al zeker niet financieel want dit zou niet kloppen.

7 van pentakels:  deze heeft misschien alles  status, aanzien, bewondering van vrouwen/mannen en werk waar hij van houd enz..( maar dat denkt hij dat hij alles heeft en zich gelukkig voelt) tot hij mij heeft ontmoet?  ???  ( ik ben maar een muurbloem en zeker geen beach body perfect woman en eerder introvert )

de duivel:   een plotse inzicht van verlangen?


koningin van zwaarden:   Heeft veel geleden en heeft daardoor veel wijsheid opgedaan, zodat ze anderen kan begrijpen en helpen. Intelligent en onafhankelijk. Vaak een alleenstaande vrouw. Rechtvaardig. ( Dit klopt wel maar ik ben niet verbitterd en ik zeg soms wel wat ik denk wat positief en negatief kan uitdraaien  ik moet me daar wat op beheersen maar ik weet dat van mijzelf.De Koningin van Zwaarden zit hoog op een berg, omgeven door wolken dat is ook waar momenteel wil ik daar bewust koppig niet uit.

2 van bekers:  conflict tussen gevoel en verstand?? wij zijn twee totaal verschillende en ik vind hem echt zo macho en een clown ( maar ik snap niet wat hij komt doen of wat ik hier nu mee moet wat de bedoeling is )

knaap van zwaarden: ?

De keizer: ?

De dwaas: ?

En de 4 van staven als uitkomst   ?



Dank jullie voor de hulp met inzicht  :)

Anja

Beste Bleu Birds,

Misschien verzorg jij jezelf wel zo goed, dat ze denken dat er bij jou wat te halen valt :D :)Maar nu even alle gekheid op een stokje!

Degene die jij nu tegenkomt is als het ware een meester! Het lijkt er wel op alsof deze man jou een spiegel wil voorhouden! Wat hij teveel heeft moet jij er waarschijnlijk bij hebben! Vind jij het eigenlijk best eng om je te binden en val je daarom op mannen die uiteindelijk niet te bereiken zijn?

Blue Birds

Maar WAW Anja wat een gave heb jij!


Ja, neen, niets te halen bij mij niet fysiek en niet materialistisch die deur is veilig gesloten vooral innerlijk en lichamelijk.
Ze mogen denken wat ze willen zolang het maar bij denken blijft!

Degene die jij nu tegenkomt is als het ware een meester! Het lijkt er wel op alsof deze man jou een spiegel wil voorhouden! Wat hij teveel heeft moet jij er waarschijnlijk bij hebben ( zo sorry Anje voor mij domheid maar ik begrijp dit niet zo goed  ??? Wat bedoeld u?)


Met warmte uit mijn hart en dank.


Anja

Misschien dat jij je op de een of andere manier te gesloten houdt?