komende 2 a 3 maanden

Gestart door Blue Birds, augustus 11, 2020, 13:53:51 PM

Blue Birds

Wat staat er de komende 2 a 3 maand te gebeuren?

huis en man ( toen ik de kaartjes in twee deelde )

verder:

alles wat in verleden van persoonskaart ligt heb ik hier niet geduid wegens boven het hoofd  ( wat op zich afkomt )en nabije toekomst belangrijker vindt om te duiden

KIST   HART   SCHIP  ZEIS  HUIS

VOGELS BERG   HOND KIND RUITER

RUIKER  KRUIS  RING  MUIS  TUIN

DAME  ROEDE  BRIEF  WEG   MAN

Anja

Huis/Man: gebeurtenissen spelen zich in hoofdzaak in/om jouw huis en jouw omgeving af.

Dame/Kruis/Hond/Huis: een speciale band met een man en/of in toenemende mate mensen die je trouw zijn en blijven.

Hij is iemand die normaal gesproken erg van zijn vrijheid houdt (Ruiker/Vogels/Kist). Ondanks dat er een speciale band is, zal er niet zo snel een vaste, langdurige verbintenis ontstaan, hooguit na een hele lange aanloop!

Roede/Brief/Weg/Man: een bericht via internet waaruit blijkt dat jij door hem voor een keus wordt gesteld? Ik denk dat dit een man is die jij via je vrienden-of kennissenkring zult ontmoeten.

ANJA

Blue Birds

Hallo Anja

Het laatste deel klopt volledig wat je zegt.
Ik heb een man ontmoet die met spiritualiteit bezig is. Het is een vriend van vrienden van me. Ik heb hem voorlopig nog niet ontmoet in levende lijve!

Er komen inderdaad nieuwe mensen in mijn leven heeeeel langzaam maar ik voel dat deze eerder een loyaal en oprechtheid  van mensen zijn en vrienden worden en een soort thuishaven in eerlijke vriendschap schenken wat mij enorm blij maakt Anja! Uw bevestiging daar nog eens bij maakt me nog blijer.

Een speciale band met een man voorlopig not niet maar misschien met die spirituele man.

Ik heb even gevraagd betreft die mogelijke keuze die hij me zal stellen?    SCHIP BOEK ROEDE   ik denk dat hij me zal willen ontmoeten en face to face wil praten? Maar omdat ik er niet aan uit geraakte en twijfelde  legde ik nog drie kaartjes erbij BRIEF  HART DAME  men houd van de communicatie met mij? Dus zou mijn vermoedens kunnen kloppen dat schip boek roede er dan de keuze zal kunnen worden gesteld om in de plaats van via netwerk face to face elkaar te spreken en ergens af te spreken?

In ieder geval Anja dank voor u zicht in de legging ik haal er zeker veel uit die klopt. 

Anja

8) 8) 8) Ik wens je veel geluk Bleu Birds!

Blue Birds

Dankje wel Anja

Ik wens u zoveel warmte en liefde in en rondom u heen.