Auteur Topic: Kaartleggingen die OOK leuk zijn om te doen!  (gelezen 659 keer)

Anja

• Moderator
  • Senior lid
Re: Kaartleggingen die OOK leuk zijn om te doen!
« Reactie #15 Gepost op: augustus 02, 2020, 22:07:07 pm »
Hoi Lena,

Mijn dank voor je zeer ruime :) en openhartige feedback!
Ik begin maar met het laatste (8). Ik vind dit een zeer mooi beschreven stuk! Vooral hoe groei je als partners naar gelijkheid, ondernemend zijn en intellectuele groei?! Elkaar stimuleren en motiveren lijkt mij een basis voor een optimale relatie of verbinding. Ook heel mooi beschreven! Want ik geloof dat dit dicht bij mijn standpunt zit. Misschien dat er bij jou ook een stukje gevoel van trots op iemand kunnen zijn c.q een beetje tegen iemand op zien (een klein beetje dan hé).
Ik weet niet of je iets van sterrenbeelden af weet maar het lijkt mij maar zo dat een Watermanachtig type wel heel goed bij je past.
Voor iedereen is de basis van een relatie weer anders. Ieder valt weer op een heel ander type dan de ander.

Hoe reageert jouw familie als jij hun daarop attent maakt? Kan het zijn dat je misschien HSS bent? High Sensation Seeker? D.w.z hoog gevoelig maar dan in een versneld tempo? Iets in mij zegt me trouwens ook dat jij de maan in het sterrenbeeld Waterman hebt staan.

Liefs,

Anja

Lena

• Volledig lid
« Reactie #16 Gepost op: augustus 02, 2020, 22:35:34 pm »
Hoi Anja

Naar mijn mening kan je gelijkheid bereiken door open communicatie , vertrouwen, talenten van beide partners be- /vernoemen en richting geven , zoiets ongeveer , of ben ik een dromer ? 😂🤣😪
Ik heb helemaal niks met macht/strijd .
Een bepaalde trots ( naar partner) herken ik niet zo , hij hoeft geen hoge ogen te gooien, snap je me een beetje? En idd Anja , ieder valt weer op iets ander , maar ben niet zo
 gevoelig voor uiterlijk vertoon , bling bling wagen , kast van een villa , neen is niet mijn ding. Geluk is heel gewoon .
Familiedagen zijn hoofdzakelijk grappige , boeiende momenten met regelmatige levensvragen waarbij ieder hun eigen visie , daar is ruimte voor .
En om jou vraag te beantwoorden , neen Anja helaas niks met horoscopen/ sterrenbeelden .

Fijne avond en rustige nacht .

Liefs

Lena

Anja

• Moderator
  • Senior lid
« Reactie #17 Gepost op: augustus 02, 2020, 23:21:30 pm »
Hoi Lena,

Nee, jij bent geen dromer, zo beschouw ik jou niet tenminste. Ik vind je meer een waarnemer!

Trots hoeft ook niet op uiterlijkheden te slaan. Het kan ook puur iemands standvastige karakter zijn (bijvoorbeeld!).

Jij hebt meer iets met vrijheid, gelijkheid, broederschap! Is zo mijn bescheiden inschatting.

Liefs,

Anja