12 maanden spread

Gestart door Blue Birds, juni 26, 2020, 10:18:31 AM

Blue Birds

Voor elke maand een kaart

wat brengt elke komende 12 maanden mij?

Juli    doodkist  ( een overlijden of een afsluiting/einde van iets )
Augustus     de ring    (  contracten, overeenkomsten, samenkomst? .... )
September  de slang   ( in de knoop met zichzelf, of oppassen voor bedrog? )
Oktober   anker   ( werkgericht of stabiliteit? Of vastzitten? )
November   de zon  ( positief nieuws of jah een goede maand? )
December ooievaar ( verschillende uitstappen, heen en weer, onrustig? of ....)

Januari 2021   het hart  ( liefde, iets positiefs? geluk? Hart en emotionele zaken of iets met uw of vinden van een  passie )
Februari 2021  de lelie  ( alles met mensen in een autoritaire positie of ambtenaren functie of kan een rustige maand zijn.
Maart 2021    de boom  ( gezondheid opletten? Of familiezaken?)
April  2021  het boek  ( studie?)
Mei 2021   vogels   ( een maand vol communicatie?? )
en Juni 2021  de brief  ( geen idee wat dit zou betekenen? )

Anja

Juli: misschien wel allebei.

Augustus: (nieuwe) verbintenissen op veel vlakken van je leven. Daar horen die contracten bij.

September: oppassen voor bedrog. In combinatie met de Ring, kan het weleens zijn dat iemand jaloers op je is of wordt. Iemand die zich heel aardig voor doet maar dat uiteindelijk niet blijkt te zijn. Het kan ook om iemand gaan die heel slecht tegen kritiek kan.

Oktober: stabiliteit of vastzitten, tijdelijk verdriet. Mogelijk door die kritiek gevoelige vrouw veroorzaakt.

November: een zeer goede maand voor jou!

December: ik heb eerder het idee dat dit een voorbereiding is voor minstens een grote en nieuwe onderneming. Je merkt dat je veel meer aan kunt dan eerst!

2021

januari: zeer emotionele zaken, passie en/of liefde. Je schrijft het zelf al!

Februai: Een goede vriend of vader.

Maart: gezondheidsklachten en/of er klopt iets niet. Heeft dit met die goede vriend te maken ;)

April: een studie maar in combinatie met de Boom; er wordt iets achter gehouden.

Mei: je hebt hele grote behoefte aan vrijheid/ruimte voor jezelf.

Juni: ik denk aan veel vormen van communicatie. Maar kan het ook zijn dat een schrijven meer verhuld dan je denkt?