koning van de bekers en wanneer tijd

Gestart door Blue Birds, juni 24, 2020, 20:28:13 PM

Blue Birds

Uit nieuwsgierigheid, maar ook omdat ik weet dat veel hier op de forum voor zoiets komen vragen dus misschien dat deze vraag hen kan ook helpen :)

Ik weet niet hoe het zit met tijden zien seizoen/maanden/jaren... en tarot
Ik stelde de vraag wanneer ik eindelijk mijn king of cups zal in mijn leven binnen op zijn paard komt zien galopperen  ;D 

De kaartjes 4 van pentakels  de hogepriesteres en oh jawel wonder bij wonder de koning van bekers kwamen eruit.

Ik zie de nummers 4 en 2= is 6 wat de geliefden betekent in de tarot grote arcana. Maar verder???

Van tijden denk ik dat het op intuïtie af als 6 de uitkomst is kan die 6 weken( maar dat zou miraculeus wel zeer snel paard zijn ;D en zo snel hoeft het nu ook weer niet of zou het 6 maanden zijn? OF 6 JAAR?

Uitleg verder van combinatie. Ik vermoed dat hij sneller zal komen dan verwacht. Dat ik mij zodanig focus op mijn eigen stabiliteit op orde te krijgen en met mijzelf inner werk bezig ben, dat ik het niet eens zal beseffen dat hij er is (of misschien er al is, wie weet vlak onder mijn neus) en maar hopen dat er een zalig natuurlijk geurtje aan hangt  ;D

Wat zien jullie?

Anja

Beste Blue Birds,

De Hogepriesteres 'zegt' je dat ze jou nog niets zal onthullen ;D Het is dus afwachten geblazen! Kan het misschien ook zijn da je eerst je ambities 'moet' waarmaken (Pentakels 4) of dat er iets anders is wat vastzit, wat eerst bevrijd moet worden? Kan het zijn dat jij het voor nu moeilijk vindt om je zekerheden los te laten? De gezamenlijke getalswaarde van deze legging is 6.

Om je zekerheden los te laten is het beter om eerst veiliger/zekerder te voelen, wil je je aan de liefde overgeven?

Iets in mij zegt me trouwens ook dat het heel misschien een man is waar je in eerste instantie niet op zou vallen maar waar je later heel veel van gaat houden.

Blue Birds

Maar Anja, je blijft mij toch telkens weer verbazen met uw uitleg. Dat jij dit niet als een bijverdienste doet? Je bent echt goed. Toch telkens met mijn leggingen. Want het klopt altijd wat je me verteld.

Maar eigenlijk ja aan de ene kant verlang ik om eens echt die king of cups dan de tegenslagen die ik heb gekend. MAAR aan de andere kant ben ik na lange jaren vrij en singel en voelt het zo bevrijdend dat ik nu eens in mijn leven de kans krijg totaal mijzelf te zijn. Ik denk dat dit het een beetje is nu de kans van totale vrijheid te hebben en niet weten wat ermee te doen wegens lange jaren in relaties te hebben gezeten. Het is niet de moeilijkheden om zekerheden los te laten maar de moeilijkheid voorlopig nog van een foute denkpatroon. Het loslaten van denken dat het zo hoort dat u zich moet settelen en een partner moet hebben op oudere leeftijd. En dat het eigenlijk helemaal niet zielig is of totaal niets mis mee is als men alleen door het leven wilt gaan. Men perfect gelukkig kan zijn alleen ook! 

Dus daar zit de knoop  ;D en dit ben ik aan het leren. Het loslaten en leren gelukkig te zijn alleen ( dan is er ook geen gezeur of drama ook al kom ik thuis alleen) Ik heb mijn poes die mij verwelkomt en ik heb co ouderschap waar mijn kindje genoeg leven in huis brengt. Dus eigenlijk moet ik inzien dat ik liefde genoeg heb en niet moet zeuren  ;D     CARPE DIEM <3

Anja

Wederom bedankt voor je compliment Blue Birds 8)

Maar dat ik een voor jou goede wegwijzer ben met kaartleggen zit OOK in jou zelf! Als je eerlijk bent in het schrijven of vertellen van je verhaal (privé leg ik dus ook voor mensen :)) dan krijg jij ook een eerlijk antwoord van de kaarten! Dat klinkt misschien heel raar dat ik dat hier zo stel maar zo werkt het wel!

Het is natuurlijk ook eng om een verhaal aan een onbekende te schrijven of vertellen. Niet zelden proberen mensen mij dan een soort van uit :) ;). Als er dan een raar antwoord uit de bus komt dan kijken ze vaak raar. Nu heb ik daar inmiddels wel mee geleerd. Dus als ik nu door iemand wordt benaderd voor een kaartlegging, dan laat ik de persoon in kwestie eerst zijn verhaal doen, vervolgens vertel ik hoe ik te werk ga. Dan schep je vooraf een hoop duidelijkheid.

Ik vind het wat behoudend gedacht dat iemand een partner MOET hebben ??? Maar misschien ben IK degene die nu wat behoudend is want naar mijn mening is een partner hebben iets wat je overkomt. Dat zoek je niet. Oké, deels heb je daar de hand in maar in bepaald opzicht ook niet. Ik geloof dat lot en voorbestemming hierin een grotere rol speelt dan wij denken.
Je voelt je nu heel rustig en goed, hou dat zo zou ik zo zeggen! Voor een goede en vooral langdurige relatie is het belangrijk dat je eerst zelf goed in je centrum zit! Hou dat zo, leef je leven, doe wat je moet doen en dan komt 'het' vanzelf of niet.