Alle apps zijn verdwenen

Gestart door Anja, juni 20, 2020, 22:10:33 PM

Anja

Beste Allemaal,

In deze droom werk ik als huishoudelijke hulp bij zeer vermogende mensen. Zij verkeren in groot gezelschap terwijl ik daar werk. Het zijn echt mensen van de "koude kak" zoals dat in de volksmond vaak wordt genoemd. Ik ervaar hun in ieder geval wel zo.
Terwijl die mensen tijdens mijn werk om me heen zijn voel ik me daar heel alleen. Niemand maakt contact me, ze geven mij het gevoel dat ze onbereikbaar zijn.
Ik weet niet wat het is maar dan moet er via de app wat afgetekend worden. Terwijl ik mijn Iphone gereed heb, zie ik dat AL mijn apps van mijn telefoon verdwenen zijn!! Ik sta perplex want ik had dit totaal niet verwacht!! Ik vraag uiteindelijk om hulp maar ook diegene kan mij niet helpen.

Toen werd ik wakker!

Anja

Ik krijg ineens het gevoel dat dit ook weleens met dat 5G netwerk te maken kan hebben! Dat ik nu bezig ben om mij hier alvast innerlijk op te prepareren maar dat later de praktijk komt.

Carla

Ik kan je droom niet echt duiden, maar het valt me op dat je zowel in het 'echte leven' als in de digitale wereld helemaal alleen staat.

Vwb je werkomgeving ben je in je droom denk ik niet echt verrast, want het is immers allemaal 'koude kak', maar dat er geen één app meer op je telefoon staat (dus wat kun je er dan nog mee?) is wat wel heel erg onverwacht komt.

Anja

Het was inderdaad wel heel onverwacht ja.

Fysiek sta ik niet alleen, het geestelijke of emotionele is een ander verhaal. Kijk, vooruitziend zijn heeft zo zijn voordelen maar het heeft als neveneffect dat je je ook vaak alleen voelt ja. Maar wat heeft dit dan vervolgens met die 'koude kak' te maken? En WAARDOOR verdwijnen die apps van mijn telefoon? Van tweeën een: iemand haalt een foefje uit of....het is een overgang naar het 5G netwerk. Dat ik als het ware niet meer op hun netwerk pas.
Ik krijg een beetje het gevoel van achter mijn rug c.q onder de gordel bezig zijn. Zoals ik ook in de digitale wereld weleens aanvoel ;)

Anja

Trouwens, het is net of ik ook nog iemand anders hoor 'praten' als ik jouw reactie zo eens lees ;) Iemand die hier kortstondig aanwezig is geweest en waar jij het wel héél goed mee kon vinden ;) Ik denk dat je wel weet wie ik bedoel.

Carla

Ik denk dat de dromer altijd het beste een duiding kan doen, aangezien dromen, de symboliek, heel persoonlijk is. Als jij het gevoel hebt dat het met 5G te maken, dan is dat natuurlijk zo, want het is jouw droom.

Koude kak doet mij altijd denken aan de schijn ophouden, schijnheilig, beter voordoen dan je bent, onecht, niet hartelijk, niet gemeend. Maar hoe dat dan te plaatsen in je droom.. ik weet het niet.

Wat betreft je 2e opmerking, nee, ik weet niet wie je bedoelt. Ik heb echt geen idee.

Anja

Dat is het Carla, zo voelde ik het in ieder geval heel sterk in mijn droom!

De schijn ophouden, beter voordoen dan je bent, onecht en niet hartelijk! Vooralsnog zie ik dit als een omgevingsinvloed die in de nabije toekomst kan toenemen! Alweer vooralsnog zie ik het zo. Momenteel zit ik, zeg maar, in een maanfase. Gevoelens maar ook zeer zeker intuïtie spelen hierin een belangrijke rol en gaan waarschijnlijk een nog belangrijkere rol spelen. Dit om een stukje terug te gaan naar mezelf, om vervolgens nieuwe, voor mij betere stappen voorwaarts te maken.

Ik denk dat het hem juist in dat intuïtieve gaat zitten! Misschien wordt die op een gegeven moment voor dergelijke mensen (schijn ophouden, beter voordoen dan je bent e.d.) een soort van vervelend, misschien zelfs nog wel een soort van bedreigend.

Het verliezen van al die apps, kan weleens een signaal zijn dat er vanuit (die) omgeving (bewust) iets wordt geblokkeerd waardoor ik het overzicht kan kwijtraken. Mocht je interesse hebben (je hebt tenslotte ook nog andere dingen te doen) zie dan eens die Jupiterlegging die ik net geplaatst heb. Op de een of andere manier verbaast het me niet als de toren voor verbroken communicatie staat en/of voor vervelende mededelingen.

Over die andere persoon zal ik je persoonlijk mailen. Lijkt me even beter :)


Groet en dank je,

Anja

Carla

Mooi gezegd Anja, maanfase  :)
Als je uitgaat van je intuïtie, en als je eerlijk bent en je niet anders voordoet dan je je voelt, dan kan dat soms voor anderen zeker bedreigend zijn.

Ik ben er vandaag niet toegekomen om de jupiterlegging te bekijken, maar dat ga ik nog doen. Je hoort nog wel van mij (ik moet nu eerst even wat slapen).

PS als je gemaild hebt, of een pb hebt gestuurd, is dat niet aangekomen.

Anja

 8)Dank je Carla,

Neem eerst je rust hoor!

Mijn echtheid-laat ik dat dan zo maar even noemen-is weleens voor anderen bedreigend of frustrerend.



Anja

Anja

Beste Allemaal!

Heden morgen gebeurde het dat ik zowat AL mijn apps kwijt was. Dit nadat ik twee keer kort na elkaar mijn Iphone opnieuw moest opstarten. Ik kreeg het niet voor elkaar de apps weer terug te halen! Uiteindelijk kreeg iemand van de Phone House het wel voor elkaar!!

Naar aanleiding van wat ik hieronder allemaal heb geschreven, even alles op een rijtje! Het feit dat dit vandaag is gebeurd, ik Het Rad van Fortuin als dagkaart voor vandaag trek. En ook n.a.v wat er nu op mijn werk gebeurt (Zie topic Zwaarden 5). Alles kan misschien ineens in een stroomversnelling terecht komen. Dan nu eindelijk het volgende.

Uitgaand van mijn intuïtie en de wil om toch zo open en eerlijk mogelijk te zijn en ik mij niet anders voordoe dan ik ben. Ik krijg toch wel het gevoel dat dit nu al speelt maar ook zeer zeker gaat spelen. Die onechtheid gaat ik binnen zeer afzienbare tijd echt zien! Mijn gevoel wederom: er gaat iets gebeuren!


ANJA




Carla

Gelukkig dat het toch nog weer goed kwam met je iphone!

Ik ga nu eerst je andere topic lezen.

Anja