Keltische kruis met lenormand

Gestart door Blue Birds, juni 14, 2020, 20:03:14 PM

Blue Birds

Wegens ik nog op mijn tarot kaartjes wacht van levering, probeer ik de kruislegging met lenormand

                      kist
                     
                     ruiter

zon   maan   dame     wolken   ruiker

                    hart

                   schip


PFFFFFWEEEEIUW, éérlijk gezegd ben ik het beu aan het worden om het hart te zien liggen in mijn leggingen. Ik heb er momenteel mijn buik van vol. Maar bon, ik probeer de kruislegging eens.


hormonale ups en downs maar creatief weten mee op te gaan  :P ;D ( zon, maan, wolken en ruiker)

en een stilstaand iets ( ruiter en kist ) of het stoppen met te veel te denken ( ruiter en kist) en going with the flow ( hart en schip ) ::)


Nu aan jullie  ;)




ow citaat voor vandaag.   Fabulous bullshit  ( sorry forum  ;D) Het is grappig bedoeld.

Anja

Met het Hart onder jou, probeer je je leventje danig onder controle te houden ;D

Zon en Maan geven aan dat je nu sterk en karma onderhevig bent. Je kunt onder controle houden wat je maar wilt: het zal gaan zoals het moet gaan!

Wolken en de Ruiker: het succes dient zich nu nog niet aan. Je zult helaas nog door één obstakel heen moeten.

De Kist en de Ruiter: een bericht van een sterfgeval, mogelijk van iemand waarmee je een nogal eigenaardige band had. Ik sluit ook niet uit dat de communicatie met je omgeving momenteel geblokkeerd is.