Liefdeslegging

Gestart door Tweeling, juni 14, 2020, 19:46:26 PM

Tweeling

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, tweeling sinds kort 36 jaar 😊
Is er iemand aanwezig hier die voor mij een algemene liefdeslegging zou willen doen?

Alvast bedankt!

Anja

Beste Tweeling,

Je doet je naam eer aan want uit je legging komt namelijk je dualiteit sterk naar voren :) Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening maar! Kijk eerst maar eens wat voor een kaarten ik voor jou heb getrokken!

1. Persoonskaart: De Geliefden!  :)
2. Dit kruist het: Staven 8
3. Eerste ontwikkeling: Pentakels 4
4. Ver verleden/fundament: Kracht
5. Recent verleden: De Ster
6. Toekomstige ontwikkeling: Pentakels 2
7. Jijzelf: Pentakels 3
8. Omgevingsinvloeden: Kelken 7
9. Hoop en/of angst: Koning van Pentakels
10. Uitkomst: Zwaarden 2

Weet je Tweeling, ergens wil je wel weer een relatie maar anderzijds vind je het zelfstandig zijn (ik vind alleen zijn zo sneu klinken :P) eigenlijk wel beste en ben je misschien zelfs bang om je te binden. Ik 'proef' een grote angst voor saaiheid en sleur in vaste relaties (Pentakels Koning). Een relatie met veel dynamiek heb jij wel nodig. Zo voelt het voor mij wel althans.
Kelken 7 geeft mij ook nog eens het gevoel dat jij in de positieve zin van het woord nogal nieuwsgierig bent. Jij houdt van veel dingen uitproberen en jouw omgeving stimuleert jou daarin. Ik denk dat jouw omgeving je momenteel zo sterk hierin stimuleert, dat dit jouw angst voor werkelijke bindingen zelfs vergroot.

Staven 8 doorkruist jouw liefdesleven. Deze kaart staat voor snelle acties, ideeën en mogelijk ook affaires maar deze kaart staat niet voor bestendige resultaten. Deze kaart geeft mij ook het gevoel dat jij je potentiële relaties veelal in de voor jou verkeerde omgeving zoekt. Het is een omgeving van mensen die je weliswaar niet te snel claimen, mogelijk helemaal niet maar op de een of andere manier kunnen ze bij jou de spanning er niet lang inhouden. Dit terwijl jij juist wel van een lange spanningsboog houdt.

Je hoeft mij geen tekst en uitleg te doen als je dat niet wilt hoor maar ik denk ook dat er iets is gebeurd wat jouw zelfvertrouwen enorm heeft ondermijnd. Ik meen dat dit te maken heeft met een man die jou op een hele ziekelijke manier heeft geclaimd. Ik krijg een beetje het gevoel dat dit weleens een man met een persoonlijkheidsstoornis zou kunnen zijn.

Ik denk beste Tweeling, dat het beter is om je voorlopig even aan niemand te binden. Ten eerste is het raadzaam om je van die ballast te ontdoen, die door Pentakels Koning is veroorzaakt. Ten tweede denk ik dat het goed is dat je een andere omgeving en/of een andere kring van mensen opzoekt. O.a mensen die kunnen accepteren dat ook jij serieus kunt zijn als het op relaties aan komt.

Gelet op Zwaarden 2, zul je denk ik eerst zelf door een emotioneel proces moeten, wil je je weer opnieuw met iemand kunnen verbinden. Nogmaals: dit terwijl ik ook sterk doorkrijg dat jij in een voor jou verkeerde omgeving zit.

Liefs,

Anja

Tweeling

Beste Anja,

Bedankt!
Wauw zo herkenbaar of ik momenteel wel in de juiste omgeving, bij de juiste mensen “zoek” was 1 van de dingen die ik me afvroeg  :)
Ik ben een 5 tal jaar geleden inderdaad na 9 jaar vertrokken bij mijn ex vriend later is gebleken dat hij psychopate trekken heeft en antisociale neigingen. Zijn heftige jaren geweest en daardoor heb ik het nu moeilijk om mannen te vertrouwen, om te geloven dat ze het oprecht goed met mij voorhebben.

Veel liefs
Tweeling

Anja

Dank je meid en héél veel sterkte!!

Liefs,

Anja