Wie wil voor mij een legging doen?

Gestart door Luis, juni 06, 2020, 20:05:33 PM

Luis

Sinds een paar maanden werk ik samen met een collega die ik eerder nog niet kende. In eerste instantie moest ik een beetje aan hem wennen maar al snel klikte het heel goed. We zijn een samenwerking aangegaan en zijn beide enthousiast over de inhoud van ons project. Ik merk dat ik wel erg veel aan hem moet denken de laatste weken en ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd. Ik heb het idee dat hij ook van mij gecharmeerd is maar verder mogelijk niets meer dan dat. Het zou kunnen dat ik onbedoeld signalen heb uitgezonden naar hem. We hebben beide een relatie en kinderen dus het is helemaal niet de bedoeling om hier iets mee te willen.
Wil iemand een legging voor mij doen? Ik wil graag weten hoe ik mij het beste kan opstellen. Onze samenwerking gaat volgens mij prima maar ik wil niet telkens over hem blijven fantaseren. Is het lust of toch een verliefdheid..
Groetjes van Luis

Anja

Beste Luis,

Ik heb voor jou drie tarotkaarten getrokken met de vraag hoe jij je het beste naar die collega kan opstellen.

-De Magiër
-Staven 6
-Pentakels 10

De Magiër geeft aan dat je op jezelf moet vertrouwen, dat jij in staat bent om de situatie behendig aan te pakken. Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan maar....ontken het niet, loop er niet voor weg. Leid hetgeen je voelt in keurige banen bij jezelf.
Staven 6: straal zelfvertrouwen uit en vooral dat je je concentreert op het project waar je mee bezig bent.
Pentakels 10: hou gepaste afstand en verheug je over het zakelijk succes wat je samen gaat boeken.

Voor jouw vraag of het lust is of liefde heb ik nog een extra kaart getrokken: ik trek Zwaarden 10

Ik denk dat het meer de vertrouwdheid is doordat jullie nu veelvuldig met elkaar moeten samenwerken vanwege dat project. Je bent mannetje-vrouwtje en dan komen er weleens wat hormonen bij om de hoek kijken! Maar of het lust of liefde is??? Ik weet het niet :-\ Misschien wel beiden of juist geen van beiden. Deze kaart geeft mij het gevoel dat jullie elkaars ware aard nog niet goed kennen. Privé met iemand omgaan is tenslotte iets anders dan puur zakelijk. Dit geeft mij ook weer het gevoel dat je het voorlopig dus maar puur zakelijk kunt houden.

Mocht je meer willen weten, vraag het me gerust!

Luis

Beste Anja bedankt voor je antwoord. Ik kan er verder mee. Ik ga me concentreren op het project met een zakelijke insteek. Dat heb ik tot op heden ook zo gedaan. Ik laat niet veel los over mezelf of mijn privéleven, in tegenstelling tot mijn mannelijke collega. Hij laat meer van zijn persoonlijkheid en privé  zien. Hij lijkt op sommige momenten heel gemakkelijk vrij intieme zaken aan me te vertellen. Hij stelt zich kwetsbaar op en ondertussen is hij ook heel erg stoer en mannelijk. Voor mij is dit soms een beetje verwarrend. Zelf ben ik meer een kat uit de boom kijk-type. Zijn puurheid met een rauw randje voelt daarnaast als een soort van thuiskomen, maar dan in het verleden, in mijn adolescente jaren toen alles nog minder gecompliceerd was. Simpelweg omdat je jonger was.
Ik denk ook dat hormonen een rol zouden kunnen spelen. Wat een gedoe... ik zal proberen ze te negeren.
Groetjes van Luis

Anja

Beste Luis,

Waarom vertelt hij al die intieme zaken aan jou? Dat heeft toch niks met het werk te maken?? Zou hij weten welke uitwerking hij zo nu en dan op vrouwen heeft? Op de een of andere manier voelt dit voor mij niet zuiver aan. Gelukkig probeer jij je wel aan je zuiverheid te houden.

Ik denk namelijk Luis, dat je je privéleven enorm veel aandoet als jij iets met hem zou beginnen. Weliswaar vertelt hij veel privé maar toch heb ik het idee dat hij niet alles vertelt. Als hij merkt dat zijn praatjes geen uitwerking op jou hebben dan lijkt het mij dat het vanzelf minder wordt.