Auteur Topic: paarse ring  (gelezen 972 keer)

Blue Birds

• Volledig lid
paarse ring
« Gepost op: juni 06, 2020, 09:47:36 am »
Ik werd wakker en kon enkel een duidelijke beeld van mijn droom deze nacht nog helder voor mij zien.

Het was een paarse ring die ik had gekregen. Meer kan ik mij niet meer herinneren van de droom.

Iemand een verklaring hiervan? Het blijft in mijn hoofd ronddwalen dit beeld.

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: paarse ring
« Reactie #1 Gepost op: juni 06, 2020, 17:10:33 pm »
Als het één ring is dan staat deze voor verbondenheid. Omdat die ring paars is, denk ik dat het om spirituele verbondenheid gaat. Dit in de ruimste zin van het woord.

Gelet op wat ik in jouw laatste Lenormandkaarten zag: kan het zijn dat je je voor nu even moet terugtrekken en een pietsje selectiever moet zijn wat betreft de mensen met wie jij om gaat? Kan het zijn dat je in contact met mensen meer spirituele verbondenheid moet zoeken, overigens zonder de anderen waarmee je dit niet hebt te veroordelen?

Anja

Blue Birds

• Volledig lid
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2020, 17:17:37 pm »
Amai Anja

Je slaat werkelijk de nagel op de kop of hoe zegt men dit  ???
Ik voel me zo uitgeput maar zit wat vast in deze huidige situatie om te kunnen vertrekken.
Ik heb de laatste tijd enorm ups en downs en doe wat ik kan om mentaal sterk te blijven :)

Dank enorm voor jou inzicht <3

Anja

• Moderator
  • Master lid
« Reactie #3 Gepost op: juni 06, 2020, 17:44:00 pm »
Hey Blue Birds,

Je zegt het heel goed: de nagel op de kop!

Je zit niet vast omdat je down bent maar omdat je lichaam en geest je op zeer subtiele wijze signalen willen aangeven. Als jij mentaal sterk wilt blijven dan 'moet' je leren om naar deze signalen te luisteren. Het feit dat je uitgeput voelt zegt mij dat je een signaal krijgt van wat je misschien onbewust/heimelijk ook wel wist.

Jij bedankt voor je feedback!c