de verandering

Gestart door Blue Birds, mei 31, 2020, 12:56:43 PM

Blue Birds

Ik stelde de vragen over negatieve en positieve veranderingen die mij te wachten staan.

De negatieve werd mij al heel snel duidelijk. Het rare is de positieve kaartjes is ietsje voor mij minder vlot te begrijpen.


Positieve verandering die mij te wachten staat

ZON   BEER   SCHIP

Is dit op financieel vlak iets positiefs? Of  enorm veel energie dacht ik eerst met zon en beer maar dit klopt minder want het schip kan ik niet plaasten? Of deze zomer komt er een groot geluk binnen in mijn leven?

Wie ziet iets anders?



Damaris

een (groot) probleem/vijandschap lost op? (beer-schip), maar dan kan ik de zon niet zo goed plaatsen. Of een overhitte ruzie wordt opgelost. (wegvaren schip)
hopelijk kan je er iets mee.

Damaris

Blue Birds

Hey Damaris


Neen, geen grote ruzie of verhitte ruzie of iets in deze zin. Maar super dank toch om het te proberen!!  :-*

Anja

Zeer typisch dat jij je positieve kaartjes niet vlot begrijpt want de Beer is tenslotte ook niet vlot!

Ik zie het zo: na lang wachten komt er dan eindelijk geluk in je leven, al moet je een beetje rekening houden met jaloezie van anderen.

Blue Birds

Zeer typisch dat jij je positieve kaartjes niet vlot begrijpt want de Beer is tenslotte ook niet vlot!

Anja toch  ::) ;D

Anja


Blue Birds

Even kaartjes gelegt  wat het mogelijk geluk is die er aan komt en waarom men jaloers zou mogelijk kunnen zijn.



DE WEG   DE OOIEVAAR  HET KRUIS  DE STERREN EN DE SLANG




Het bewandelen van een totale nieuwe richting in mijn leven? Iets te maken met de ambitie?


De slang zal de jaloezie dan zijn? Maar kan niet plaatsen waarom men jaloers zou kunnen zijn? Ik zie niets speciaals.

Anja

Beste Blue Birds,

Het hoeft ook zeer beslist niets speciaals te zijn hoor! Mensen kunnen juist jaloers zijn op de meest simpele dingen.

Hier heb ik de indruk dat dit weleens kan zijn dat het jou plotseling veel beter gaat.