Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

EnHey.

Gestart door Damaris, mei 28, 2020, 09:20:20 AM

Damaris

Ik ben met iemand, ik weet niet wie hij is, aan het zoeken. We lopen samen rond, met lantaarns. We horen iemand en draaien ons om. Ik zie niemand, maar ik loop de richting op waar de persoon moet zijn. Ik zie een kleine caravan, hij is van mijn dochter. We kunnen niet naar binnen, ik denk dat de deur op slot zit, maar dat weet ik niet zeker. Dan zijn we op de caravan, en via een luik boven in ga ik naar binnen. De caravan is gevuld met water, het water is heerlijk warm. Ik laat me in het water glijden, hoewel er van boven waarschuwingen komen, van de persoon met wie ik ben. Het is een hele kleine caravan, maar toch begin ik te zwemmen. Ik zwem met hele krachtige slagen, en schiet meters vooruit, ik kan iedere keer maar 1 slag maken, omdat de caravan zo klein is, dan moet ik een bocht maken. Onder mij  zie ik de spullen van mijn dochter, en ik zoek naar de hond, ik heb hem niet gezien/gevonden. de spullen staan gewoon (netjes) op de grond, ze drijven niet omhoog. Dan zwemt de persoon met wie ik ben samen met mij in de caravan, en bij ieder slag roepen we EnHey (of zoiets).

Damaris

PS.mijn dochter heeft in werkelijkheid geen caravan.

Anja

Beste Damaris,

Jij bent of wordt zoekende. De onbekende man lijkt mij een beschermer tijdens jouw zoektocht. Omdat je met de stroom mee zwemt, lijkt mij dit een zoektocht die je heel goed aan kan, die toch op een niet al te moeilijke manier naar je doel leidt. Kan het zijn dat jouw dochter in zo'n zelfde situatie zit of komt?
Die lantaarns. Ze geven mij het gevoel dat er tijdens jouw tocht mensen op je pad komen die jou willen volgen. Ik ga er vanuit goede maar je zult er soms ook minder goede bij hebben. Kan het zijn dat je beschermer je ook daarvoor wil waarschuwen, ook dat je niet te flexibel (bochten) moet zijn voor sommigen?

Warm water in die caravan: heb jij in het aardse leven snel het gevoel dat mensen je claimen c.q (vermeend) bazig zijn? Zo ja, dan heb ik nog een aanvulling op mijn uitleg  van deze droom.


Groetjes van Anja

Damaris

Hey Anja

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 13:01:11 PM
Jij bent of wordt zoekende.

Ik ben inderdaad altijd zoekende.

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 13:01:11 PM
Kan het zijn dat jouw dochter in zo'n zelfde situatie zit of komt?

Dat weet ik niet. Mijn dochter lijkt zich aards enorm aan te passen, maar wat er diep in haar hart afspeelt weet ik niet zo goed (of eigenlijk wel, maar overschaduwt de aanpassing dat ik het diepe niet wil zien (als je begrijpt wat ik bedoel)) We hebben allebei de keizer als ziels en persoonskaart, dus geven we onze diepste wezen niet makkelijk te kennen, maar we hebben samen dezelfde kaart, dus herkennen we elkaar daarin toch. Dus ja eigenlijk zitten we aards in precies dezelfde situatie ::)

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 13:01:11 PM
Kan het zijn dat je beschermer je ook daarvoor wil waarschuwen, ook dat je niet te flexibel (bochten) moet zijn voor sommigen?

Ik ben niet zo'n volgzaam type, ik sla goede raad meestal in de wind. Of meestal ben ik veel te snel om naar raad te luisteren. Te eigenwijs wordt er vaak over me gezegd. Maar ik weet zelf niet of dit helemaal waar is. Ik ga er zelf van uit dat dingen gaan zoals ze moeten gebeuren, dat je daar ook veel levenslessen uit kunt halen. Je springt of je springt niet, dat is de keuze die je kunt maken. En meestal spring ik.

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 13:01:11 PM
Warm water in die caravan: heb jij in het aardse leven snel het gevoel dat mensen je claimen c.q (vermeend) bazig zijn? Zo ja, dan heb ik nog een aanvulling op mijn uitleg  van deze droom.

Ik ben ongeduldig met mensen. Ik zie dat als claimen maar eigenlijk is het dat niet. Ik ben meestal veel sneller in mijn gedachten, en daardoor ervaar ik mensen als zeurend. Gevoel dat ik continue op ze moet wachten. Het is mij vaak te veel om te luisteren, om dingen samen te  doen, dan komt erbij mij snel ergenis. Kluizenares zou voor mij een optie zijn. Maar dan moet er wel ieder dag even iemand (of meerdere) langskomen voor de "short talks" ;D, anders word ik eenzaam :P
En de bazige, meestal ben ik bazig, of word het als bazig ervaren. En als andere bazig zijn wordt het ruzie ::)

liefs
Damaris

Anja

Hoi Damaris,

Ik begin maar met het laatste: lijkt jouw dochter hierin misschien wel meer op jou dan je denkt?
Als ik alles van dit laatste eens een aantal keren lees, dan lijkt het mij dat jij je intellectuele ei niet kwijt kunt. Je wilt je niet op je snelle gedachten laten voorstaan maar tevens kun je het niet helpen dat mensen snel verveling bij je oproepen.
Misschien zonder dat je het beseft of hooguit half bewust bent, denk ik dat jij uiteindelijk op zoek bent naar gelijkgestemden. Iets in jouw droom zegt mij dat dit zelfs onontkoombaar lijkt te zijn, of je dat nu leuk vindt of niet. Het is alleen maar een gevoel van me hoor maar iets in me zegt mij dat je eigenlijk op zoek bent naar mensen die je goede raad kunnen geven, mede en misschien wel vooral omdat ze op dezelfde golflengte zitten als jij!
Ik denk niet dat hier sprake is van bewust bazig gedrag maar van gewoon de baas zijn! Puur omdat je gewoon van nature snel van gedachte bent. Kijk Damaris, iemand met een zeer snelle stofwisseling kan besluiten om niet meer te eten omdat zes keer per dag eten vermoeiend is. Maar eet de persoon in kwestie niet of veel minder vaak dan treden er wel regelmatig flauwtjes op. Datzelfde principe geldt ook voor jou en je omgeving maar dan op het intellectuele vlak.
Ik denk dat je best longer than short talks wilt maar dan wel met iemand van jouw snelheid :D

Allebei De Keizer als leidraad in jullie leven? Een mooie bestendige kaart, ook zeker eentje van snelheid ;D maar als moeder en dochter lijk je dan gewoon teveel op elkaar! Dat kan fijn zijn maar is ook vaak best lastig. Zij heeft denk ik hetzelfde als jij maar ik denk ook dat zij hier anders mee om gaat. Juist dat kan een struikelblok zijn.


Groetjes van Anja

Damaris

Hey Anja

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 22:12:20 PM
lijkt jouw dochter hierin misschien wel meer op jou dan je denkt?

Ja mijn dochter lijkt op mij qua denken. We zijn allebei luchttekens. Zij nog meer dan ik. En soms is dat een voordeel en soms een nadeel. Alleen mijn dochter heeft bijna niets anders dan lucht (en aarde). Ik heb helemaal geen aarde maar naast lucht, water en vuur. En dat vuur en water verbind mij met mijn jongste dochter. Maar de droom gaat over mijn oudste dochter.

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 22:12:20 PM
Misschien zonder dat je het beseft of hooguit half bewust bent, denk ik dat jij uiteindelijk op zoek bent naar gelijkgestemden.

Ik  heb best veel geschreven met mensen die misschien "meer" begaafd zijn (ik heb een hekel aan deze termen), maar dat is ook niet alles. Gelijkgestemde zingen allemaal de zelfde toon, en het leven is meer dan enkel alleen DO. En ik heb tijd nodig om alleen te zijn en me niet in de mensenmassa te begeven. Anders kan ik andere geluiden niet opvangen.

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 22:12:20 PM
wel regelmatig flauwtjes op.

Ja en die flauwtjes mag je best hebben. Wij leven in een wereld waar we ons volvreten aan van alles en nog wat. In die flauwtjes gebeuren ook dingen. Honger hebben is helemaal niet zo erg als dat wij zelf denken. Eten en ook "intelligent eten" heeft het nadeel dat het verslavend is. En ik ben nog aan het nahikken van de portie die ik tot me heb genomen.
Jezus zegt in het thomas evangelie tegen God over ons.

"Ze zijn dronken, maar ze zijn niet dorstig"

Met andere woorden we blijven gewoon doorgaan, doordrinken zonder te proeven wat we drinken, of ervan te genieten.

Citaat van: Anja op mei 28, 2020, 22:12:20 PM
Zij heeft denk ik hetzelfde als jij maar ik denk ook dat zij hier anders mee om gaat.

Ik weet niet of ze er anders mee omgaat. Zij heeft gestudeerd, dat lag in haar mogelijkheid. Ik heb een katholieke opvoeding gehad dus mocht ik als vrouw niet studeren, en daardoor heeft ze meer met haar intelligente kunnen doen (althans dat lijkt allemaal zo). Maar ik weet niet of zij daar meer of juist minder gelukkig van is geworden. Ik heb mijn vrijheid in denken. zij zit door haar studie in een veel strakker stramien.

Dank je wel voor het duiden.

Liefs
Damaris.

Damaris

De hond van mijn dochter is vorige week overleden.

Anja

 :'( :'( :'( Echt heel erg!! Wens haar maar sterkte van mij!

Damaris


Anja

Hoe gaat het nu naar omstandigheden met je dochter?

Damaris

Goed, natuurlijk een gemis.