drie kaartjes

Gestart door Blue Birds, mei 12, 2020, 11:31:52 AM

Blue Birds

Gewoon vandaag zonder vraag 3kaarten getrokken

Lelie ooievaar en huis

Hmmm ik heb wel deze ochtend gesolliciteerd op een vacature in een woonzorgcentrum. Zouden deze kaartjes Lelie en huis ( bejaarden wooncentrum) daar iets mee zeggen? Alleen de ooievaar weet ik geen betekenis hier aan te geven.

Indien het iets anders wilt zeggen dan denk ik dat de drie kaartjes aanduiden ofwel een langzame innerlijke transformatie. of een fase van innerlijke rust?

Anja

Kan het zijn dat ze jou van dat woonzorgcentrum een opleiding gaan aanbieden? Of dat een man in dat woonzorgcentrum belangrijk voor jou wordt (goed contact maar geen relatie)? Het betreft werk wat je heel goed aan kunt.

Blue Birds

Neen er is hier niets uit voort gekomen Anja.
MAAR!!! U heeft mij op een prachtig idee gebracht met die opleiding. Dus heb ik eens voorgesteld aan mijn consulente die mee zoekt en brainstormd naar het zoeken van werk deze dagen. En ik heb haar eens een mail gezonden met de vraag of er de mogelijkheid voor mij zou liggen om in de zorgsector een opleiding op de werkvloer te kunnen gaan doen.  Dit zijn de kaartjes die er uit komen:

Vraag; zal ik een opleiding kunnen gaan doen op de werkvloer in een woonzorg/bejaardentehuis?

in twee verdeel   OOIEVAAR EN BOOM

5kaarten zijn        RUIKER  BOEK  ANKER  LELIE EN DE BRIEF

OOIEVAAR EN BOOM    een verandering meld de ooievaar maar met de boom? Boom kan de zorgsector zijn door de gezondheid maar die twee gecombineerd?

DE 5KAARTEN UITLEG:  De dame waar ik informatie aan vroeg zal mij kunnen helpen van het vinden van een werkgericht met opleiding ( boek en anker?) op de werkvloer betreft ouderenzorg? 

Wat denken jullie te zien?

Anja

Ooievaar en Boom: kan het misschien ook zijn dat ze je gaat voorstellen om je opleiding/stage in het ziekenhuis moet of kan gaan volgen i.p.v in een woonzorgcentrum? Nogmaals: ik zit niet over dat werk in want volgens mij kun je dat wel. Die Boom is voor mij een soort van tip: bespreek héél goed de stagevoorwaarden. Wat verwachten zij op de betreffende stageplek van jou en wat mag jij van hun verwachten?? Wat mij betreft is dat, dat zij zich aan hun afspraken houden! Dus NIET jou na een halve week stage al in het diepe gooien: taken laten uitvoeren die je nog niet of maar half kan ineens alleen laten doen. Laat dit goed vastleggen!

Ook de vijf kaarten geven voor mij wederom aan dat die opleiding op zich heel goed bij je past, daar ligt het niet aan. Ik denk alleen dat je in ieder geval met een kortstondige teleurstelling te maken krijgt. Mits je de stagevoorwaarden goed laat vastleggen :) ;)