Gezinsuitbreiding?

Gestart door Blue Birds, mei 08, 2020, 10:32:50 AM

Blue Birds

Mijn zus deed aan een telefonisch kaartlegging ( ik ben daar geen fan van en heb liever als ik betaal de persoon face to face)plus vindt ik dit wel duur uitkomen zo een telefonische gesprekken als ik dit hoor hoeveel je per minuut al betaald ( niet om iemand aan te vallen natuurlijk, dit is gewoon een vrije mening ) Nu, om verder te gaan de dame liet mijn zus weten zo volgend jaar zou samen gaan wonen en gezinsuitbreiding zou gaan doen. Mijn zus heeft geen partner en geen kinderen dus uitbreiding? Dan zou zij toch al kinderen moeten hebben?
Ze wilde weten met welke man zij dan zou gaan samenwonen en gezinsuitbreiding zou gaan doen want dit gaat toch wel snel. Ze vindt het oke dat ik het hier voor leg en misschien vinden wij samen meer info.

Ik verdeelde de kaarten    HUIS EN KINDT

9 kaarten spread

MUIS   OOIVAAR   SLANG

VOS   MAN( met kist erop ) SLEUTEL

BEER   BRIEF    LELIE

Ik probeer eens:   huis en kindt een oudere man die jong van spirit is of een jongere man die wel mature is?

De 9 spread=  zou dit een man zijn die soms somber denkt ( man en kist ) maar mijn zus zou weten hoe hiermee om te gaan vos en sleutel? Is het iemand zij al een tijdje kent en zelfs mee  wisselvallig mee communiceert( ooivaar en brief ) maar hij is oneerlijk wat hij werkelijk voelt voor haar?  ( muis, ooivaar en slang?) De gesprekken zullen langzaam overgaan naar iets harmonieuzer en waarheden worden naar voor gebracht? Sleutel slang en lelie?

Hopelijk is het een goede man voor haar. Wat zien jullie?

Anja

Beste Bleu Birds,

Ik hoop voor jouw zus dat dit aan mij ligt want ik moet je eerlijk zeggen dat ik tot nu toe niet zo'n positief beeld heb bij deze man. Wat is jouw gevoel hierbij?

Muis-Ooievaar en Slang: deze combinatie zegt mij dat deze man misschien wel erg op het uiterlijk van een vrouw valt! Dat hij toch wel op duur geklede (strak moderne?) types valt. Deze kaartcombinatie geeft mij het gevoel dat het als het ware een avontuur is om van het contact met jouw zus een relatie te maken. Eerlijk gezegd Bleu Birds, denk ik dat hij een type zal zijn wat haar naar zijn hand probeert te zetten, zodat zij precies die kleding aantrekt die hij perse wil. Het zal me ook niet verbazen als hij haar zeer slinks manipuleert om een flinke dosis make-up op te doen, ook al zou dat tegen de wil van jouw zus in zijn. Mijn vraag is hoe jouw zus hier mee om zal gaan? Zal zij dit accepteren, zo ja en in hoeverre? Ik heb ook het idee dat hij nogal jaloers kan zijn.

Beer/Brief en Lelie: ik denk dat dit een man is waar zij eerst vriendschappelijk mee omgaat. Ik denk dat dit een type is wat zich door haar laat 'versieren'. In het begin zal hij niet veel met haar omgaan maar langzaamaan, in zijn eigen tempo zal hij op jouw zus aantrekken en steeds vaker bij haar komen. Zo heeft hij de touwtjes in handen.

Ik ken die man natuurlijk niet, sterker nog: hij is nog niet eens in haar leven maar.............mij bekruipt sterk het gevoel dat deze man van sterrenbeeld weleens Schorpioen zou kunnen zijn met een sterke nadruk op Stier en/of Steenbok. Ik krijg ook het gevoel dat deze man al meerdere relaties heeft gehad, die in hoofdzaak door vrouwen beëindigd zijn.

Ik denk dat wij zo'n beetje alle twee hetzelfde voelen, zij ik de dingen anders omschrijf.

Groet,

Anja

Blue Birds

Oei oei oei neen, dit zal mijn zus direct kort en bondig mee klaar zijn  ;D

Dan is dit niet de man waar zji mee samen zal zijn. Ze is geen make up dame en laat zich niet echt commanderen door een man. Ze is eerder meer mannelijk van karakter ( niet van uiterlijk of kledij ) maar heeft een sterke masculine energy.

Dus als ik dit zo lees zal misschien er nog zo een relatie ( kortdurend ) op haar af komen met zo een persoon voor ze die man waar ze een toekomst mee zal bouwen tegen zal komen.
Maar als hij echt zo is zoals jij in de kaartjes leest dan zal dit snel voorbij zijn met die manipulerend type :)

Alvast dank Anja

Anja

Beste Bleu Birds,

Dan heb ik nu ook van je zus zo ongeveer (met nadruk op ongeveer) een beeld.

Afgaand op wat jij schrijft, denk ik dat dit een man is die weliswaar in haar leven komt maar waar ze niet mee door het leven gaat! Ik denk dat het toch wel een type is die probeert haar naar zijn hand te zetten, hij zal echter van een koude kermis thuis komen, nogmaals: afgaand op wat jij schrijft. Dit zal zeer zeker geen type zijn met wie ze zich zal gaan settelen!

Heeft die dame aan de telefoon haar niet gevraagd of er op dit moment een partner in haar leven is? Ik weet het natuurlijk niet maar ik krijg het gevoel dat zij is vergeten om haar die vraag te stellen of ze heeft gewoon de verkeerde man voor haar gezien!

Misschien dat het voor jouw zus beter is om te vragen waar ze over een jaar in de liefde staat? En misschien ook een legging met (tarot) kaarten met de vraag welke man er het beste bij haar past? Als zij wil-ik heb háár toestemming nodig-dan wil ik wel een legging met tarotkaarten voor haar doen.

Anja

Blue Birds

Goede vraag ivm of ze die vraag heeft gesteld aan de telefoon. Ik vraag het haar zodra. Want ze is meme van mijn kindje en zij en mijn dochter zitten dan op whatsapp elkaar te spreken rond dit uur hehe.
Ik leg voor haar eens de kaarten en bekijken dan wat er uit zal komen :) Ik zoek eens hier op Catharinaweb of online naar een goede tarot legging hiervoor.

Alvast een warme avond Anja  :D

Blue Birds

Tarot legging 5 kaarten

Wie is deze man die in haar leven zal komen en zij een huis mee zal kopen en gezinsuitbreiding

1. FUTURE MAN:    7 VAN ZWAARDEN RECHTOP

2. HOE ZAL HIJ ZIJN OF WAT VOOR IEMAND IS HIJ :   AAS VAN ZWAARDEN RECHTOP

3. WAT ZIJN DE UITDAGINGEN : 6 VAN STAVEN OMGEKEERD

4. WANNEER/WAAR EN HOE ZAL ZIJ HEM LEREN KENNEN: KONINGING VAN BEKERS OMGEKEERD

5. WAAROM GAAN ZIJ ZO SNEL AL SAMENWONEN EN DENKEN OF AAN GEZINSUITBREIDING DOEN:    8 VAN
ZWAARDEN OMGEKEERD

6. WAAROM MIJN ZUS ( waarom zal deze man mijn zus willen om mee iets op te bouwen?) 10 VAN STAVEN RECHTOP

Mijn antwoorden

1.zwaarden 7 rechtop= men gaat onder een transformatie

2. aas van zwaarden rechtop=  deze man is iemand die slim is. Iemand die eerder logisch denkt dan met zijn hart voelt als hij beslissingen moet nemen of wilt handelen. Het hart heeft niet altijd hier een plaats. Het is geen slecht persoon vermoed ik maar geen gevoel met emoties. Eens deze personen  100% zeker over iets zijn dan gaan ze er volledig voor. Ze zitten soms vast in hun denkwijze? Het is geen persoon die voor een half brood gaat, hij moet zeker zijn hij het volle brood kan nemen en er energie kan uithalen. Ze lijden eerder in stilte dan te uiten wat ze werkelijk voelen.

3. 6 van staven wilt zeggen de obstakels/uitdagingen zullen zijn de angst? Hun angst overwinnen, angst voor
het falen? Misschien zijn zij beiden ( mijn zus toch alvast) onafhankelijk van karakter. Angst voor vooroordelen van de omgeving? Men heeft beiden een temprament( haha dat is zo zus. ;D ze zal het graag horen) En misschien heeft deze man dit ook. Dus zal dit mogelijk voor vuur kunnen zorgen. Of men zal onzeker zijn van elkaar of men wel voldoet?

4.  koningin van de bekers omgekeerd over wanneer/hoe en waar ze elkaar gaan ontmoeten. Dit vindt ik een moeilijk iets om in deze kaart te zien??? ??? ::)

5.  8 van zwaarden omgekeerd over waarom ze zo snel gaan samenwonen enz...   Ze hebben diezelfde wonden? Ze gaan elkaar begrijpen en vullen elkaar goed aan. Men wilt elkaar ondersteunen en het risico nemen op gelukkig zijn?? Hmmm mijn antwoord beantwoord niet echt de vraag waarom

6. 10 van staven waarom hij haar zal willen / haar kiest voor zijn leven?   ze is hard werkend voor haar leven of voor wat ze wilt bereiken. ze straft zichzelf door hard te zijn voor zichzelf? ( daar kan ik een deel haar in zien het hard voor zichzelf zijn ) ze is vaak bezig met anderen hun noden en vergeet zichzelf. ze is heel warm van hart maar eist respect van anderen. Hij zal haar niet als zelfsprekend nemen?

Wat zien jullie?

::) :-*

Anja

Beste Bleu Birds,

Legpatronen met tarotkaarten moeten op het forum Tarot Kaartleggingen geplaatst worden. Vroeg of laat zal Carla deze laatste legging naar deze afdeling verplaatsen.

Blue Birds

Oh, goed ik zal het bij Tarotlegging neer plaatsen  :) Dankje