Mag zij mij niet?

Gestart door Anja, mei 07, 2020, 19:52:57 PM

Anja

Beste Bleu Birds en allemaal,

Ik heb een collega waarvan ik vermoed dat zij mij niet mag. Geen idee waarom niet. Wij hebben werkelijk nooit ruzie gehad, het samenwerken gaat prima. Daarom een kleine legging met Lenormandkaarten. ik heb bovenstaande vraag heel open gehouden en de kaarten gevraagd hoe betreffende collega tegen mij aankijkt.

Beer/Klaveren/Vogels/Anker/Vissen

Mijn indruk.
Het samenwerken gaat inderdaad goed (Klaveren). Maar gelet op De Beer, denk ik dat er van haar kant wat irritaties zijn die niks met het werk te maken hebben maar geheel persoonlijk van aard zijn jegens mij.
Ik denk dat zij mij-vergeleken met haar-veel spontaner vindt. Ik denk dat ook zij merkt, dat ik-vergeleken bij haar-voor veel meer dingen belangstelling heb dan alleen de materiële kant van het leven.

Gelet op Het Anker en De Vissen, denk ik dat het haar in materiële zin heel goed gaat. Wat ik haar echt gun, laat niemand zich daarin vergissen! Toch denk ik ook, dat er achter dat gelukkige materiële leven een brok verdriet (Anker) schuil gaat. Met De Vissen ernaast, sluit ik niet uit dat dit met haar man te maken heeft of met een andere.

Dit is mijn bescheiden indruk. Nu jullie 8)

Groetjes van Anja

Blue Birds

Hallo Anja

Vogels in het midden ( vogels= communicatie, roddels, praten.. of zichzelf druk maken aan iets)

Zou het misschien een kleine promotie zijn die er was of aankomt? Bijvoorbeeld dat er een verantwoordelijke taak bij de ene ligt en men de anderen moet commanderen wat men moet doen. Niet in slechte zin maar om dat dit nu eenmaal hoort bij een verantwoordelijke om de taken te verdelen of dergelijke. En de ander kan er niet zo goed tegen? ( misschien wilde zij zelf die taak op zich nemen)

Ik probeer maar  ::) ;D

Anja

Hoi Bleu Birds,

Dank je voor je uitleg!

Ik weet niet zeker of er een kleine promotie aan komt maar het zal me niet verbazen als dat zo is. Als mijn collega het niet eens is met de gang van zaken op het werk, dan moet ze niet boos zijn op mij maar op degene die de promoties en taken verdeelt! Als zij dit zo graag wil doen, dan moet ze haar mond open doen. Maar niet niks zeggen, zelfs stijf haar mond houden en vervolgens raar doen tegen mij! Als ik jou zo eens lees, dan kan er bij haar een angst zijn dat ik-in haar optiek-de baas ga spelen.

Misschien kent ze het verschil tussen delegeren en commanderen niet. Er zit namelijk een wezenlijk verschil tussen deze twee!

Denk jij dat ze over mij roddelt?

Groetjes van Anja

Blue Birds

Oei of ze daadwerkelijk roddeld kan ik niet zeggen.

Misschien een ja en neen spread doen?

1. Wees heel duidelijk over de vraag die u de kaarten wilt stellen.

2. Schud terwijl u zich concentreert op uw vraag, uw huidige situatie en de mogelijke resultaten (d.w.z. wat er gebeurt als het een ja is en wat er gebeurt als het een nee is).
3. Trek 5 kaarten en leg ze open voor je neer.
4. Tel hoeveel positieve en negatieve kaarten er zijn voordat je de spread leest. (Opmerking: wanneer u de spread leest, leest u deze als een Lenormand 5-kaartspread).
Als je meer positieve kaarten hebt dan negatieve kaarten, is het antwoord ja. Lees de kaarten voor meer inzicht in hoe de dingen zullen verlopen.

Als je meer negatieve kaarten hebt dan positieve kaarten, is het antwoord nee. Lees de kaarten voor meer inzicht in hoe de dingen zullen verlopen.
Als je hetzelfde aantal positieve en negatieve kaarten hebt, of als alle kaarten neutraal zijn, lees dan de kaarten voor je antwoord

Twee mogelijkheden  hoe meer rode kaarten is ja en zwarte is nee

andere mogelijkheid is ergens een lijst vinden online waar alle lenormandkaarten staan en hun betekenis waar ze positief of negatief zijn. 

Succes!

Blue Birds

Of Anja als je daadwerkelijk een raar gevoel hebt bij haar. Zou ik op haar afstappen en vragen of uw gevoel correct zit dat er wat scheef zit tussen jullie? Kijk naar de ogen, woorden kunnen liegen maar ogen verraden wel meestal een persoon.

En bekijk het zo. Het kan lastig zijn maar het is het probleem van diegene die roddeld en negatief doet, zij hebben een probleem en niet het slachtoffer. Er kan enkel gecommuniceerd worden en uitgepraat. Misschien is het zelfs een misverstand :)

Veel geluk alvast en hopelijk komt snel de harmonie terug.

Anja

Beste Bleu Birds,

Je raakt nu juist het probleem: ik heb al diverse keren aan haar gevraagd of er wat is. Hoezo? Vraagt ze dan. Dan is er volgens haar niks. Dan gaat het een poos goed. Vervolgens merk ik weer dat ze raar doet, zij het dan weer net op een iets andere manier. Vandaar mijn vraag aan de Lenormandkaarten!

Ik zeg dit niet gauw. Ik ben mens en heb ook mijn fouten maar....ik vind ook dat het probleem in dit geval bij haar ligt! Ik heb niets misdaan, althans niet bewust! Ik doe altijd normaal tegen haar, dit is nooit anders geweest. In dit geval is ZIJ dus degene die een probleem heeft, niet ik!
Als haar iets dwars zit en ik vraag of er wat is, dan kan ze ook eerlijk zijn. Als ze dat niet wil zijn dan houdt het voor mij ook op.

Bedankt voor je uitleg van de 9 kaarten spread 8)

Groetjes van Anja

Carla

Citaat van: Blue Birds op mei 08, 2020, 16:01:45 PM
andere mogelijkheid is ergens een lijst vinden online waar alle lenormandkaarten staan en hun betekenis waar ze positief of negatief zijn. 

Positief, negatief of neutraal: https://www.catharinaweb.nl/lenormand/lenormand-krt.htm

Anja

Bedankt Carla!

Ik heb drie positieve en twee negatieve kaarten in de legging. Mijn voorlopige conclusie: ze zal zo nu en dan weleens wat over me zeggen maar er is niet echt sprake van roddel of zelfs smaad.