in de war

Gestart door Blue Birds, mei 06, 2020, 19:09:16 PM

Blue Birds

vraag  wat heb ik fout of heb ik iets fout gedaan? Iemand nauw aan het hart spreekt plots niet meer en ik krijg geen antwoord waarom. Ik kan niets bedenken wat ik fout zou hebben gedaan of gezegt.  :( Misschien ligt het helemaal niet aan mij.

Tijdens het verdelen links ster en rechts anker

boek   ruiker   roede   muis    wolken

Wegens ikzelf wat in de war ben durf ik het deze keer niet echt er op te wagenom het te proberen te ontcijferen in te kaarten, wegens niet helder kunnen na denken. Ziet iemand toch iets in de kaarten

Dank

Anja

De Muis en de Wolken, deze laatste twee kaarten lijken naar mijn idee aan te geven dat het hier om een geniepig persoon gaat. Is deze persoon misschien ook wat onevenwichtig, bijvoorbeeld steeds sterk wisselende opvattingen over wat dan ook en/of sterk aan gevoelsstemmingen onderhevig? Ik heb ook het idee dat de persoon die jij nu negeert in wezen een goed verstand heeft, d.w.z een heel goed analytische vermogen heeft en problemen slim en snel oplost maar zich regelmatig ook erg leeg kan voelen. Een persoon die door dat analytisch vermogen slecht bij zijn eigen kern kan komen, ook bij de kern van zaken althans, zo lijkt het.

Ik denk dat de persoon in kwestie jou mogelijk te recht door zee kan vinden en ietwat jaloers is op jouw stabiele(re) manier van leven en denken. Dat jou plotseling doodzwijgen is naar mijn idee een doel om jou in het hart te raken.

Soms ken je zelfs mensen die je na aan het hart liggen slechter dan je denkt.

Blue Birds

Hallo Anja

Ja deze heeft last van moodswings of hoe je dit ook benoemt. Kan het dus daar aan liggen dan. Indien ja dan  weet ik niet hoe dit aan te pakken. Misschien gewoon haar zelf als zij zich weer goed voelt laten naar mij komen. Niets dwingen nog forceren. Sommige zaken in jou samenvatting kan ik deze situatie in herkennen. En andere dingen die u benoemt die mogelijk kunnen zijn daar ga ik voorzichtig mee om gaan.

Dank je Anja  :)