De boom gezondheid van papa

Gestart door Blue Birds, mei 03, 2020, 09:28:54 AM

Blue Birds

Een niet altijd eenvoudige en soms gevaarlijke vraag.  Ik vindt dit altijd moeilijk  deze twee kaarten boom en lijkkist om iets uit te spreken.

Nu het gaat over mijn papa. Ik vraag mij af hoe het verder met hem en zijn gezondheid zal verlopen dit jaar.

ik leg de boom in het midden en kaarten rondom zodat ik een 9 spreadkaart heb

De kaart  TOREN vloog uit het pak kaarten

BRIEF   KLAVERS  LELIE

HART   BOOM   BEER

MAN   OOIEVAAR  DAME

De toren kan staan voor hoge leeftijd, lang leven? Of kan een ziekenhuis zijn maar dan zou het huis erbij moeten liggen niet?

De 9kaarten met de boom:  een beetje geestelijk/mentaal zoals vergeetachtigheid/verstrooidheid?Die leeftijdsgebonden zijn.Neemt medicijnen voor zijn hart. Ook wat maagproblemen? Ooivaar en dame staat voor verpleegster die voor hem zorgt?Wat wel zou kloppen wegens hij een thuisverpleegster heeft.

Maar wat zien jullie?

Anja

Wat bij mij het sterkst door komt, is dat hij op zijn hart en bloedvaten moet letten. Niet te vet en te zout eten en (meer?) bewegen. Ik heb het idee dat jouw vaders hartslag een klein pietsje te traag is. Op zich niets verontrustends maar ga voor de zekerheid wel even met hem naar de cardioloog.

Wat zijn mentale gezondheid betreft: Ik denk dat het goed is dat hij zich wat meer gaat uiten.

Anja

Blue Birds

Hij is dan ook al 89jaar (mijn grootste schat is hij)  :D

Het is zo wat jij zegt Anja wat u ziet liggen. Dank je voor de tip!

Anja

Dan hoop ik Bleu Birds, dat je je allergrootste schat nog maar zo lang mogelijk bij je mag hebben!

Groet,

Anja