lenormand en speelkaarten

Gestart door Blue Birds, mei 03, 2020, 09:05:30 AM

Blue Birds

Heeft iemand kennis van kaartleggen met de symbolen van de speelkaarten die ook in de lenormand kaarten aanwezig zijn.



De vraag :  Waarom is er geen vlotte communicatie? Soms een dag heel vlot en soms twee dagen dan weer amper communicatie tot geen.



De kaart RING vloog tijdens het schudden van de kaarten eruit
DE RING/KLAVEREN AAS



kaarten in twee verdelen=   DE WEG EN HET HUIS   RUITENDAME EN HARTENKONING


de 5 kaarten spread=

HET BOEK/RUITEN 10   DE KLAVERS/RUITEN 6    ANKER/SCHOPPEN 9   DE RUITER/HARTEN 9 

EN HET KRUIS/ KLAVEREN 6



De kaart van de ring die eruit vloog staat voor verbinding? en een nieuw begin met klaveren aas.
De weg en het huis kan betekenen dat men men verschillende projecten bezig is of men heeft op het thuisfront iemand en behoud de ander als minaar/minnares?

De uitleg van de 5 kaarten spread= Hier zie ik niet echt een minnaar of situatie van bedrog. Ik vermoed het eerder een controle kwestie is. Het behouden van de controle. Dus de persoon die controle houd over de communicatie, al zie ik wel niet waarom deze persoon dit doet met de ander? Men wilt de ander op iets testen? (boek en kruis?)

Ik vraag mij af met welke persoon men dan heeft te maken?Wat zien jullie hier in de spreads?


Ik wens u een mooie dag :-*



Anja

De een reageert vanuit het hart, de ander meer vanuit het verstand. Ik zie dit als een heel groot verschil bij deze twee. De Weg en Het Huis geeft mij het gevoel dat ze niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen!

Het Boek en Het Kruis: er is iets uit een of meerdere vorige levens nog niet uitgewerkt, wat nu wel gaat gebeuren. Twee negens geven aan dat hier mogelijkheden voor zijn, ondanks dat er veel ruzies en confrontaties zullen zijn, o.a vanwege (vermeende) leugens.