Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Verlichte Genen

Gestart door Anja, mei 02, 2020, 22:50:07 PM

Anja

Zie een plaatje voor je van hoe menselijke genen eruit zien!

Vannacht droomde ik dat ik richting een flat in mijn buurt loop. Ik weet dat er onder dat flat een lege ruimte is.
Ik kijk naar binnen en zie dat het donker is. Maar...........ik zie ook zo'n streng van menselijke genen! Er zitten allemaal piepkleine lichtjes aan, de genen zijn okergeel verlicht. Ik zie en voel dat ze het heel goed doen! Ik zie die streng met genen als het ware draaien, alsof ze me iets duidelijk willen maken.

Mijn conclusie: ik woon daar in de buurt en ik ben daar niet voor niets terecht gekomen. Het wil me ook op sterke karmische verbanden wijzen. Iets wat heel ver terug gaat. Ook dat dit met huidige leefgewoonten te maken heeft.


Groet,

ANJA

Carla

Citaat van: Anja op mei 02, 2020, 22:50:07 PM
[..]  Ik zie die streng met genen als het ware draaien, alsof ze me iets duidelijk willen maken.

Ik las gisteren een blog waar ik onmiddellijk aan terug moest denken toen ik bovenstaande las. Dat we momenteel overgaan naar een nieuwe tijd https://www.mylittledutchdiary.com/nl/blog/inzichten/zo-verschuif-je-je-perspectief-van-5g-naar-5d/  Dit is mijn persoonlijke associatie met jouw droom, ik heb het gevoel dat het om die draaiing gaat, een ander perspectief, zowel in jouw persoonlijke leven als in een wat groter geheel.

Anja

Wow Carla!

Héél straf dat jij 'toevallig' gisteren dit blog las!! Nog straffer is, dat dit misschien wel veel sterker met mijn droom overeen komt dan dat zelfs ik in mijn schoolwijsheid vermoed! Die lichtjes brandden naar mijn gevoel heel sterk en van al die zeer minieme lichtjes was er geen een van plan kapot te gaan. Goede genen dus :)
Ik vind deze zeer leerzame link ook wel iets voor het Algemeen Forum met als titel van 5D naar 5G of zoiets!

Omdat de lichtjes okergeel waren, is dit voor mij wel een boodschap om mijn leverfunctie weer even te laten controleren. Bij mij is dit een wat zwakker orgaan dan gemiddeld. Ik hou dit regelmatig in de gate. Dat is het enige gezondheidsissue in mijn leven, dus dan valt dit zeer zeker mee!

Nog zoiets opvallends: sinds 1 mei (Dag van de Arbeid) voelde ik me ineens een stuk sterker worden! Op deze dag trok ik een kaart: Staven Aas! Een nieuw begin (5G 8) En......ik voel sinds die dag óók een hele warme gloed van mijn heupgebied naar mijn voeten stromen!
Voor mij (maar dat is natuurlijk héél persoonlijk!) staan voeten in verband met de tiende sefirot van de kabbala! Deze staat voor het neerdalen op de aarde. Om vervolgens weer te groeien!

Het valt allemaal zo mooi in elkaar!! Waar ik al een hele tijd naar uit kijk: nieuw begin, nieuw leven komt al een stapje dichterbij! Ik voel wel dat ik me als het ware moet laten leiden (al is dat soms moeilijk ;) maar ik moet moed houden!


Groetjes en mijn grote dank,

ANJA




Carla

Toeval is wat je toevalt Anja  ;D

Citaat van: Anja op mei 03, 2020, 16:42:22 PM
Omdat de lichtjes okergeel waren, is dit voor mij wel een boodschap om mijn leverfunctie weer even te laten controleren. Bij mij is dit een wat zwakker orgaan dan gemiddeld. Ik hou dit regelmatig in de gate. Dat is het enige gezondheidsissue in mijn leven, dus dan valt dit zeer zeker mee!

Ik hoop dat je terecht kunt voor controle, volgens mij kun je alleen nog maar op de eerste hulp terecht als een arts je daarheen verwijst. Afgelopen week was dat hier nog zo. Ik denk dat ze het bij mij gaan overslaan dit jaar, tenzij ik misschien zelf aan de bel trek.

Citeer
Het valt allemaal zo mooi in elkaar!! Waar ik al een hele tijd naar uit kijk: nieuw begin, nieuw leven komt al een stapje dichterbij! Ik voel wel dat ik me als het ware moet laten leiden (al is dat soms moeilijk ;) maar ik moet moed houden!

Dat gaat je vast lukken, de eerste stappen zijn al gezet!

Anja