Welke spread bij mijn vraagstelling? tijd/hoe iemand eruit ziet/ karakter

Gestart door Blue Birds, mei 02, 2020, 12:56:57 PM

Blue Birds

Hallo allemaal



Ik zou graag weten welke spreads ik kan doen voor mijn volgende vraag

Een kaartlegster zei mij ooit dat er een belangrijke man in mijn leven zou komen ( dit hoeft geen liefdespartner te zijn natuurlijk)  Maar meer zei zij niet en ik ben zo slim geweest niets meer erover te vragen.


Nu, kwam dit plots in mij op en ben ik wel nieuwschierig wie deze man is,hoe zal hij eruit zien/karakter en  hoe ik deze persoon zal leren kennen en wat wij samen gaan doen op ons levenspad :) 

Welke spread kan ik hiervoor best gebruiken?

Anja

Beste Bleu Birds,

Ik vind het nogal vreemd dat die kaartlegster geen nadere uitleg geeft bij haar opmerking. Als je A zegt moet je ook B zeggen vind ik en als ze het niet weet kan ze beter maar niks zeggen. Waarom had jij op dat moment de moed niet om hierover bij haar door te vragen? Ik vind dat jij nog steeds recht hebt op nadere uitleg van haar kant! Ik zou haast zeggen waag nog eens een poging bij die kaartlegster.

Als je zoveel mogelijk wilt weten over waar en hoe je die man gaat ontmoeten, dan zou ik die 36 kaartspread gebruiken. Als je meer over zijn persoonlijkheid en/of omstandigheden wilt weten, dan is het misschien handiger om een andere legging te doen, ga vanavond eens voor jou kijken wat in jouw geval het beste is.


Groetjes van Anja


Blue Birds

Ik heb het eens geprobeerd met een 9 kaarten spread


tijdens het schudden vloog de kaart van 9.RUIKER eruit


Hieronder de spread en ik gebruik de hond als kaart voor de belangrijk man en leg de ruiker erop


KIND    STER  ANKER

DE WEG  HOND( met ruiker erboven op)  TUIN

KLAVER   HET SCHIP   EN RING



Mijn antwoord:  Ik denk het een persoon is die jonger is dan mij? Zal ik die mogelijk leren kennen op het internet ( sterren kunnen soms ook het internet aanduidean tegenwoordig) of zal dit via via zijn ik deze persoon plots leer kennen? Het is een spiritueel iemand? Waarmee eerst een prille connectie mee zal zijn maar in de nabije toekomst het zal verdiepen naar stabiele en verbonden vriendschap? Ster en schip is dit niet eerder reizen in de geest? Wat stelt dit dan voor? Ons pad zal zijn samenwerking met helpen van mensen? 

Hoe hij eruit ziet? Ik zie een kind ( jonger?) en schip buitenlands? Bij speelkaarten in de lenormand als symbool zie ik veel donker schoppen en en beetje rood ( ruiten) dus vermoed dat hij van haar en ogen en huid wat lichtdonker zal zijn?  Karakter vindt ik moeilijker om te zien.

Wat zien jullie?

Anja

De Tuin geeft mij meer het idee dat jij hem via je kennissenkring zult leren kennen dan van internet. Het Kind, De Ster en Het Anker voelt voor mij wel aan alsof het een man is met een missie. Dit kan zeker betekenen dat jullie samen mensen gaan helpen!
Ook ik zie een kind. Het kan zijn dat hij aan een nieuwe missie begint op een moment dat hij jou leert kennen. Het kan ook zijn dat het om zijn kind gaat. Het lijkt mij geen man van opwellingen (Kind/De Weg) dus eerst elkaar gewoon leren kennen en vervolgens daarna een stabiel contact.

Mijn algehele gevoel: deze man wordt in ieder geval belangrijk voor jouw maatschappelijke vooruitgang. Een liefdesrelatie voel ik momenteel niet zo maar.............deze man is zeer afwachtend dus wie weet in de verre toekomst? Mijn gevoel tot nu toe: stel jezelf zolang mogelijk open voor anderen, ook al hij in je leven komt. Je zult dan vanzelf merken of je als liefdespartner met hem verder wilt.

Het Schip staat trouwens ook voor het niet alledaagse! Het kan zijn dat het iemand is die zich graag onderscheidt van anderen en dat hij een hekel heeft aan meelopers  die niet nadenken over wat ze zeggen en doen.

Blue Birds

Hey Anja


Een kind ( ja ik heb een kindje) en ben singel mama. Maar het is zo dat ik mij wil openstellen vriendschappelijk en mij met vele nu wil verbinden. In een non seksueel verbinding als je het begrijpt. En als het echt zo is dat ik met die man andere zal helpen ( met wat dit ook mag zijn) dan ben ik alvast heel erg blij dit te horen Anja.


Knuffel

Anja

Dan zal dit iets gaan worden wat héél goed bij jou past!