player of goede intenties?

Gestart door Blue Birds, april 30, 2020, 12:01:03 PM

Blue Birds

Hallo allemaal

Ik probeer mijn weg te vinden in kaartleggen. Het moeilijkste vindt ik altijd de kaarten combineren. Er zijn zoveel betekenissen in één kaart. Dat verward mij soms met het vinden van het juiste antwoord.

Hier heb ik een vraag:

Is deze persoon een player of ziet hij echt een kans om met deze dame iets te willen solide te willen opbouwen naar de toekomst toe? Er ligt een grote woon afstand tussen beiden maar zijn beiden enorm aangetrokken naar elkaar.

Ik leg hiervoor een 5 kaarten spread. Dit wegens ik ergens las dat dit meer inzicht kan geven dan een 3 kaarten spread ( die zou meer passen bij verleden, heden en toekomst blijkbaar).

Nu de kaarten die ik eruit haalde voor de vraag zijn:

toen ik de kaarten verdeelde en ze in twee opsplitste zag ik  hart en anker

hart en anker betekend toch  een vaste liefde? Of gevoelens die diep zitten? of de hoop op....

De 5 kaarten die ik eruit nam als antwoord:      vis-sleutel-BOOM(focuskaart)-maan-beer

Ik zal het eens proberen de kaartjes te combineren en hopelijk krijg ik ook een duidelijker zicht op van jullie :)

Een openheid? open staan voor iets? maar het zal veel werk of energie vereisen? De mogelijkheid kan maar enorm traag? Sterke stabiele emoties? Dominerend?

Ik vindt het moeilijk ze te combineren.

Anja

Het Hart en Het Anker: gevoelens die diep zitten maar welke?

Vissen kan o.a een player aanduiden.

Dan zie ik De Sleutel en De Boom. Ik stop hier even bij de focuskaart.
Kan het zijn dat deze heer een misschien wel dwangmatige behoefte heeft om zijn grenzen te verkennen? Dit vooral als hij iemand nog niet zolang kent? Zit deze heer misschien ook in een fase waarin hij zijn 'marktwaarde' weer eens even wil testen? Met de Maan en De Beer erbij voel ik ook bewijsdrang. Kan het zijn dat dit alles diep in hem verankerd zit (Hart/Anker)?

Blue Birds

Hallo Anja

Ja, dit kan zeker zo zijn. Ik kan mij ergens in uw uitleg vinden wat u ziet in de kaarten.

Ik zal eens een advies kaart trekken wat men moet doen met deze man.

Tijdens het schudden van de kaarten vloog de kaart van de lilie eruit.

Haar verstand gebruiken? Een stap terug nemen?

Anja

Wat men met deze man moet doen??

Puur mijn gevoel: niks meer van je laten horen! Niet ten goede, niet ten kwade! Gewoon zijn gang laten gaan en als hij weer komt, dan hem beleefd maar wel een zeer "hartelijk" woordje zeggen!

Ach, nu heeft ze ja laten vallen en nu ben ik weer goed (met een stalen glimlach zeggen!)? Sorry jongen maar mijn leven gaat ook door! Er zijn zat andere leuke mannen op de wereld, waarvan ik er inmiddels een heb uit gepikt en ik heb de keus gemaakt om voor hem te gaan. Jij past daar niet meer bij! Ik groet je, het ga je goed!

ANJA