Auteur Topic: Bankrekening en mensen uit het verleden  (gelezen 1098 keer)

Demphia

• Nieuw lid
  • *
Bankrekening en mensen uit het verleden
« Gepost op: april 19, 2020, 08:49:05 am »
Hey iedereen,

Ik heb jullie hulp weer nodig.

Deze droom lijkt uit 2 dromen te bestaan, maar helemaal zeker weet ik het niet want het beeld met de bankrekening met het, voor mij, wel heel hoge bedrag komt een aantal keer voorbij.

Het rare is dat het bedrag op mijn eigen rekening staat, de rekening die ik gebruik voor hetgeen ik bijverdien met oppassen en ook alleen voor dingen voor mezelf gebruik, en niet op 1 van de gezamenlijke rekeningen.

In de 2de droom ben ik terug bij het gezin waar ik bijna 2jaar heel intensief heb geholpen met de kinderen. Die relatie, om het zomaar te noemen, is op een niet zo fijne manier geëindigd.

In de droom kleed ik de 2 jongste kinderen aan en breng en haal ik ze van en naar school, heb ik plezier met de kinderen, wordt ik dronken met de oudste kinderen, we maken zelfs plannen om de volgende dag met zijn allen, de grote kinderen, te gaan drinken en ben weer een echt lid van het gezin.
Er is ook een groot feest aan de gang, op het strand (?), waar er gelachen en gedronken wordt.
1 van de laatste dingen dat ik me herinner is dat ik, met de jongste dochter op mijn arm, tegen de mama zeg dat ik graag vroeger door wil gaan en zij antwoord iets in de aard van dat dat niet eerlijk zou zijn voor ??? en dat de kamer dan leeg komt te staan.

Wat ik me ook nog herinner is dat ik de koelkast opentrek die blijkbaar helemaal volstaat met van die kartonnen doosjes, voor groenten, vol met fruit en groenten. Ik probeer te kijken wat er in de onderste doos zit op de bovenste plank, maar kan het niet zien en als ik de doosjes terug op hun plaats zet blijven de bovenste 2 omvallen. Wat ik wel zie is dozen met maïs, blauwe bessen.

Groetjes,

Demphia

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: Bankrekening en mensen uit het verleden
« Reactie #1 Gepost op: april 19, 2020, 21:20:51 pm »
Hoi Demphia,

Afgaand op die tweede droom, krijg ik de indruk van verwarrende emoties. Ik heb het idee dat jij graag e.e.a met de moeder van je gewezen oppaskinderen wilt uitpraten.
Ik krijg het gevoel dat jij stukken relaxter in het leven staat dan de moeder van die gewezen oppaskinderen. Kan het zijn dat zij hier moeite mee had? Komt dit doordat zij erg is/was op wat (vermeend) eerlijk is en wat niet? Heeft die vrouw in zijn algemeenheid soms het idee dat ze er goeddeels alleen voor staat?

Wat die bankrekening betreft: je bent meer waard dan je nu denkt.

Demphia

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2020, 07:16:06 am »
Hey Anja,

Dank je voor je reactie.

Het is ook een ingewikkeld iets met die oppaskinderen. Ik wil het langs de ene kant al sinds dat onze wegen zijn gescheiden uitpraten met hun, maar door de manier waarop ze mij de laatste maand dat ik daar was hebben behandeld ook weer niet.
Het zou kunnen dat zij het er moeilijk mee had dat ik een stuk relaxter met haar kinderen omging dan zijzelf. De relatie die zij met haar man had liet dat niet echt toe. Ze stond er (en staat er waarschijnlijk nog steeds) idd grotendeels alleen voor.

Interessant dat je dat uit die droom, en mijn beschrijving ervan hier, kan halen.
Ik vraag me alleen nog steeds af waarom ik daar Nu over droom... Ik heb die oppaskinderen al meer dan een jaar niet meer gezien... Waarom komt dat dan nu bovendrijven in de vorm van een droom...
Hoef je geen antwoord op te geven, is meer een vraag naar mezelf toe...

Groetjes,

Demphia

Anja

• Moderator
  • Master lid
« Reactie #3 Gepost op: april 22, 2020, 17:52:15 pm »
Ik hoop voor je Demphia, dat je met het hele gebeuren in het reine kunt komen! Misschien dat je op op een later tijdstip antwoord op je vraag krijgt. Wie weet wat er nog staat te gebeuren: bijvoorbeeld dat je dat stel onverwacht ergens tegenkomt of zo.