Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Vissen in bollen

Gestart door Ronaldb, april 12, 2020, 17:32:36 PM

Ronaldb

Ik droomde dat ik een drietal bollen zag. Die bollen leken op vliezen die door te prikken waren. In die vliezen zat het vol met vissen, te vol. Het voelde als er best veel jonge vissen in zaten, maar ik zag het tegenovergestelde. Een jonge vis keek me aan. Hij leek nog weinig ruimte te hebben om te zwemmen.
Ik wist in mijn droom niet wat ik er mee moest, overwoog meerdere opties, zoals doorspoelen, uitzetten en geven aan een vishandelaar. Hierna werd ik even wakker en wist toen precies wat ik er mee moest doen en ging verder met de droom. Ik ben vergeten wat ik toen dacht en verder droomde.

Ik voel me de laatste tijd veel moe en weet/voel dat ik spiritueel nog veel meer in me heb, wat ik nu geen vorm kan geven in deze wereld. De vliezen staan op doorbreken, dus ik ben bang dat het een paar vloedgolven geeft.

Iemand met (aanvullende) informatie?

Anja

Mijn gevoel over die jonge vis die jou zo aankijkt: prik alsjeblieft door en geef me de ruimte om te zwemmen. Ervaar jij een gemis aan iemand die als het ware 'door jou heen kan prikken'"? Voel jij je momenteel heel onbegrepen?
Heb jij je (vroeger?) dingen laten aanpraten door mensen die niet of maar half waar waren of zijn?

Groetjes van Anja

Ronaldb

Citaat van: Anja op april 12, 2020, 22:45:34 PM
Mijn gevoel over die jonge vis die jou zo aankijkt: prik alsjeblieft door en geef me de ruimte om te zwemmen. Ervaar jij een gemis aan iemand die als het ware 'door jou heen kan prikken'"? Voel jij je momenteel heel onbegrepen?
Heb jij je (vroeger?) dingen laten aanpraten door mensen die niet of maar half waar waren of zijn?

Leuk dat je reageert. Dat klopt allemaal. Ik zeg nog wel eens: Ze herkennen me niet.
Mijn vrouw snapt best wel wat, bij haar voel ik me niet onbegrepen, daar buiten echter.......

Anja

Dat vlies kun je laten doorprikken maar dan door iemand die jou begrijpt. Ik denk dat jij dat het liefst door iemand wil laten doen die jou op een gepaste manier bij de kern der dingen wil brengen. Bij mensen die ook maar een vleugje oppervlakkigheid aan de dag leggen laat jij dat niet doen.

Iets in mij zegt me dat je in die buitenwereld meer geestelijke rijkdom zult ervaren als dat doorprikken eenmaal gebeurd is. Er schuilt wel een boodschap in je droom om je rijkdommen-dit betreft veel vlakken-niet weg te gooien!

Ronaldb

Goed gedaan Anja, respect.

Ik heb vroeger een leven gehad waar ik veel mensen ontmoette en in gesprek met ze ging over geloof. Na dat leven was ik heftig teleurgesteld in de mens en heb daarna levens gehad om te begrijpen waarom en hoe deze wereld werkt. Nu sta ik waarschijnlijk op een punt waar het allemaal samenkomt, maar ik heb nog niet de omgeving waar ik mezelf kan zijn/uiten. Als die bollen doorgeprikt worden, dan wordt het heftig.
Wie of wat of hoeveel er in die omgeving is/zijn? Geen idee. Ik zie zowel hierboven als op de wereld veel mensen om me heen komen. Wanneer dat allemaal samen komt, dat weet ik niet echt. Volgens mij meer maanden, dan jaren.

Anja

Dank je wel Ronaldb!

Als ik dit zo eens lees, dan denk ik ook in termen van maanden. Mochten er op een gegeven moment ontwikkelingen zijn die je wilt delen, plaats ze gerust!

Met vriendelijke groet,

Anja

Ronaldb

Damaris

drie is voor mij een Goddelijk getal ( 3 eenheid)
De vis staat voor mij voor Jezus.
Jezus is een groot leraar.
Misschien wil de droom wel zeggen je te ontwikkelen tot een leraar. ( de vliezen breken, geboorte)

liefs
Damaris

Ronaldb

Leuk dat je reageert Damaris.

Waarom staat die vis voor Jezus en leraar?
Daar ben ik wel nieuwschierig naar.
Was hij een visser?
Ik hou meer van timmeren.  ;D

Damaris

De vis of het Ichtusteken.
Iesous CHristos THeou Uios Soter (Jezus Christus, Gods Zoon, Verlosser). De vis was als het ware een wachtwoord, wie de vis tekende, gaf zonder woorden aan dat hij of zij Christen was

VOOR MIJ is Jezus  een leraar.

Ik houd ook meer van timmeren als van vissen. ( maar ik heb nooit timmer of visles van hem gehad)

liefs
Damaris

Ronaldb

Cool. Je weet veel van zijn leven af, lijkt me. Ik heb me in dit leven nooit zo verdiept in hem. Sinds afgelopen januari begrijp ik, dat ik dat ik er wel wat mee moet gaan doen.

Wat ik in mijn leven me wel meerdere keren afgevraagd heb, dat als ik nu in de schoenen van Jezus stond, hoe zou ik/hij dan reageren in deze Wereld en hoe reageert de wereld dan op hem? Ik heb nog geen bevredigde uitkomst gevonden, wil ik je zeggen.

En dat timmerlesje van Jezus? Dat kan misschien wel een keer na het corona gedoe geregeld worden.  ;D