Auteur Topic: Klein maar toch bijzonder  (gelezen 147 keer)

Anja

• Senior lid
Klein maar toch bijzonder
« Gepost op: april 04, 2020, 23:07:21 pm »
Vanmiddag ging ik in mijn eentje een eindje wandelen. Dat werd uiteindelijk toch een wandeltocht van alles bij elkaar twee uur maar goed!
Op een gegeven moment ging ik even op een bankje zitten. Ik zag wel dat er op dat veldje naast mij een aantal ganzen zaten maar ik liet ze maar met rust. Wat denk je??
Op een gegeven moment komt er slechts één gans voorzichtig naar me toe en gaat VLAKBIJ mij zitten!! Het dier blies totaal niet! Het dier riep op zijn manier zelfs zijn maatje, die er even later ook bij kwam zitten, zij het op een afstand. Na een half uur waren beiden verdwenen en zette ik mijn wandeltocht weer voort. Maar ik liep er wel de hele tijd aan te denken. Zo'n mooie ervaring!

En nu nog mooier: het Dierenorakel van deze websites bleef vandaag op een GANS staan! Nu jullie weer!! Dit terwijl ik dit orakel toch echt niet dagelijks raadpleeg. Wel kreeg ik als aanrader mee om bewuster met mijn dromen/ideeën om te gaan. Een verstandig advies, daar ik nog weleens impulsief kan zijn ;D

Dit wilde ik even met jullie delen,

Anja

Carla

• Administrator
  • Master lid
  • Wat je aandacht geeft groeit
    • CatharinaWeb
Re: Klein maar toch bijzonder
« Reactie #1 Gepost op: april 04, 2020, 23:49:02 pm »
Wat mooi!

Anja

• Senior lid
« Reactie #2 Gepost op: april 05, 2020, 00:07:16 am »
 8)

Ronaldb

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: april 13, 2020, 19:13:44 pm »
Dan hebben jullie elkaar goed aangevoeld.

Anja

• Senior lid
« Reactie #4 Gepost op: april 13, 2020, 21:36:07 pm »
Op zulke momenten vind ik het jammer dat ik aan de buitenkant niet kan zien wat er in zo'n gans omgaat! Weliswaar komt dat dier instinctmatig maar niet zonder reden naar mij toe. Ik voelde dat dier inderdaad heel sterk aan! Zo mooi!